8.9.14

Καλοκαίρι σε ιστιοφόρο

οκ, περίπου...

Έχουν περάσει και τα 40 του Πασόκ και εγώ δεν έχω πάρει ακόμη τις διακοπές μου. Όλα μια ιδέα είναι πάντως.
Βάλε όπου ιστιοφόρο γαλέρα. Όπου σεζ λονγκ, βολικούς ξύλινους πάγκους με καλή παρέα που δε σε αφήνει για να κυνηγήσει την πρώτη φοιτήτρια ή τουρίστρια που περνάει σε ακτίνα "αν έπινα άλλον ένα μπάφο δεν τραβιόμουνα". Όπου χαϊμαλί στον αστράγαλο (true story), heavy metal χαϊμαλί στον αστράγαλο. Όπου μούσια, well, μούσια

there you have it



χωρίς να θέλω να υποτιμήσω φίλους και συναδέλφους που πέρασαν σκληρά στήνοντας μπαφοβολταϊκά πάρκα στη Γαύδο, ξενυχτώντας απλήρωτοι σε πανηγύρια στην Ικαρία, γδέρνοντας τα πόδια τους σε φαράγγια και τα αρχίδια τους σε αιώρες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Αιγαίου and beyond, εγώ ήμουν εδώ, κοιτάζοντας μία φωτογραφία από ανεμοδαρμένα αλμυρίκια που έχω κολλήσει στο air condition. Έκανα βουτιές σε ιδρώτα, με την αλμύρα να ενισχύει πάντως την ψευδαίσθηση της θάλασσας -kudos mother nature- και μαύριζα με το πούρο αθηναϊκό καυσαέριο.

Επιστρέφω όμως σε αυτό το σημείο από  αυτό το σύντομο ταξιδάκι αυτολύπησης γιατί δε μου βγαίνουν οι μέρες, και ρίχνω μια θαραλλέα ματιά στους 3 μήνες που πέρασαν για να πάρω φόρα για τις διακοπές μου που επιτέλους έρχονται. Τελικά τα πράγματα δεν ήταν και τόσο άσχημα...

Ράχες





Βωβούσα




Κουφονήσια




Αυλωνάρι

<φωτιογραφία αρχείου>

Ακροκόρινθος / Ηραίο




Κρήτη

Δεν έχω
Τις ήπια


Ζήρεια



and the winner is...


Αθηνάρα

2 σχόλια :

  1. Φίλε αν δεν εξηγήσεις ότι τα παραπάνω αποτελούν 2-ημεράκια, 3-ημεράκια (μέχρι και 7-ημεράκια βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς) προκαλείς και θα εισπράξεις χλεύη και απαξίωση από το κοινό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και 20ωράκια φίλε, ούτε καν 2ήμερα-3ήμερα όλα.
    δε νομίζω πάντως ότι έχω τόσο κακόπιστους αναγνώστες, και σίγουρα μπορώ να ανασκευάσω με φωτογραφίες από το γραφείο σε κάθε ώρα,μερα και μήνα, πνευματική κατάσταση,δοσολογία λαϊκών ψυχοφαρμάκων ευρείας κατανάλωσης ( ξύδια ) και μήκους μαλλιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή