με grand event τις τελευταίες πορείες, το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού (ΥΠοΤουρ, μια προσφορά των μανιταριών Ιπποτουρ) ανακοίνωσε νέα τουριστική καμπάνια, με γενικό τίτλο
η νέα καμπάνια παρουσιάστηκε ως ιδιαίτερα επιθετική, με στόχο να αποσπάσει τους τουρίστες από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς της Τυνησίας, της Αιγύπτου και της Συρίας προβάλλοντας τις αρετές της χώρας μας ως προνομιακής επιλογής για τον αιμοβόρο τουρίστα. Όπως είπε χαρακτηριστικά στέλεχος του υπουργείου, "δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη της δεκαετίας του '90 όταν μας στέρησαν εκατοντάδες τουρίστες υψηλού επιπέδου τα πεδία μαχών της Βοσνίας".
απολαύστε ένα δείγμα από την εκστρατεία, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το ΥΠροΠο, το Associated Press και το Indymedia.
Leave your tEEth in Greece
η νέα καμπάνια παρουσιάστηκε ως ιδιαίτερα επιθετική, με στόχο να αποσπάσει τους τουρίστες από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς της Τυνησίας, της Αιγύπτου και της Συρίας προβάλλοντας τις αρετές της χώρας μας ως προνομιακής επιλογής για τον αιμοβόρο τουρίστα. Όπως είπε χαρακτηριστικά στέλεχος του υπουργείου, "δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη της δεκαετίας του '90 όταν μας στέρησαν εκατοντάδες τουρίστες υψηλού επιπέδου τα πεδία μαχών της Βοσνίας".
απολαύστε ένα δείγμα από την εκστρατεία, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το ΥΠροΠο, το Associated Press και το Indymedia.
Ρετιρέ θα το κάνουμε εδώ μέσα με τις επαναλήψεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήγαμιέται ο blogger βασικά. εγώ έκανα ένα update 2 links σε φωτογραφίες που είχαν χαθεί, και μου το ξαναπέταξε εξώφυλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στο φινάλε, μια χαρά σύνταξη έβγαλαν μερικοί συνάνθρωποί μας από το ρετιρέ.