20.1.11

MoofBusters

πάνω στη δημιουργική συζήτηση που συνόδευσε τις αποψινές μου βότκες εμφανίστηκε πάλι το φάντασμα που οι πιστοί του αποκαλούν περιφραστικά "η Κυψέλη είναι η τρίτη πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή του πλανήτη". Το έχω ακούσει καμιά δεκαριά φορές -ναι, ξέρω, πρέπει να πάρω ωτοασπίδες- και κάτι τέτοια είναι που με κάνουν να συνεχίζω να πίνω για να τα ξορκίζω. 

Γενικά όπου ακούω τρομερές πρωτιές γύρω μου πετάω το μικρό μου καλάθι και κρατάω με νόημα μια δαχτυλήθρα που κουβαλάω ειδικά για αυτές τις περιστάσεις, και για να κεντάω στην αερολογία. Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα κρύβει πολλές παγκόσμιες πρωτιές. 

Έχει το πιο ψηλό βουνό της Ελλάδας στον κόσμο. Την πιο μεγάλη ελληνική πόλη στον κόσμο. Το πιο βρώμικο ελληνικό ποτάμι στον κόσμο. Οκ, και εσχάτως, τη μεγαλύτερη πιθανότητα χρεωκοπίας στον κόσμο. Πέρα από αυτό, το φτωχό μου το μυαλό κάποια πράγματα δεν τα καταπίνει με τίποτα. Τι στο κέρατο, κάθε μέρα στην Κυψέλη είμαι, τέτοιο πράγμα δεν έχω δει 


   

Η πρώτη μου αντίδραση σε τέτοιες αποκαλύψεις είναι ένα απλό, λιτό, says who? Συνήθως αρκεί. Σε εμένα, γιατί δεν ακούω απάντηση να έρχεται. Στους άλλους συχνά όχι. Οπότε, πείτε με καμένο, πείτε με βλαμμένο, πείτε με Πήτερ Παν, τα έχω ακούσει όλα, κάθισα και το έψαξα. 
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να βρω παγκόσμια λίστα πυκνοτήτων δημοτικών διαμερισμάτων, συνοικιών, boroughs ή οτιδήποτε σχετικό. Βρήκα districts στην Αγγλία (τρελλή άπλα, οι V2 κάνανε δουλειά φαίνεται), βρήκα city propers παγκοσμίως, την κουφάλα την Κυψέλη δεν τη βρήκα πουθενά. Οπότε το πρώτο ερώτημα που μου προέκυψε αβίαστα είναι που όντως στο κέρατο βρήκαν οι διαφημιστές του Κυψελιώτικου σαρδελώματος το τρομερό τους demek-trivia. Στον Αυτιά μάλλον... 

Μετά από πολύ σκάψιμο, βρήκα όντως κάτι. Αν υποθέσουμε ότι η Κυψέλη είναι στη μωβ (όπως αρμόζει στην αριστοκρατία) περιοχή, είχε το 2001 μία πυκνότητα 25000 με 30000 κατοίκων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο (υπόμνημα στο λήμμα Αθήνα). 
Ένα άλλο site αναφέρει πυκνότητα 35000 ανά τ.χμ. που ταιριάζει με τους χάρτες για την περίοδο 1971-1981. Λίγο δεν το λες, αλλά όταν η Μανίλα έχει πληθυσμό 1,5 μύριο και κάτι, και μέση πυκνότητα 43000, δε θα έχει καμιά 20αριά περιοχές πιο πυκνές από την Κυψέλη μόνη της?Ακολουθούν άλλες 5 πόλεις με μεγαλύτερη πυκνότητα, που όμως είναι στην Ασία και άμα δεν είχε πάει ο μεγαλέξανδρος εκεί δε θα τους ήξερε ούτε το CIA Factbook οπότε δε μετράνε για τους Ελληνάρες και επιτέλους στη θέση 15 -των πόλεων- φτάνουμε στη... 

Νεάπολη Θεσσαλονίκης! Και προσπαθήστε αν τολμάτε να με πείσετε ότι δεν έχει να κάνει με τη θριαμβευτική πορεία του ΠΑΟΚ στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις τα τελευταία 300 χρόνια. Θα αποτύχετε. 

Κοινώς, busted. 

Στο επόμενο τεύχος θα εξετάσουμε πώς η παγκόσμια σιωνιστική συνωμοσία κατάφερε να μην καθιερωθούν τα ελληνικά ως η επίσημη γλώσσα της Ανταρκτικής και τα ντολμαδάκια γιαλαντζί επίσημο έδεσμα των Παναφρικανικών Αγώνων διελκιστύνδας.

12 σχόλια :

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας άπλωσες όλο αυτό το σεντόνι για να αποτελέσεις την πρώτη εγγεγραμμένη, στο ντερνέτι, πηγή της παγκόσμιας πρωτιάς της Κυψέλης, αποδίδοντας της πυκνότητα 35000 νοματαίων ανά τετραγωνικό μέτρο.

    Τι να πω; Άξιος της μοίρας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εσύ έπρεπε να το γράψεις δις σκατόψυχε...

    το άλλαξα και εγώ με τις θεόδοτες ικανότητες του edit μου σε νοματαίοι/χ.μ. και τώρα κατοικείς μόνος σου στη ζοφερή μιζέρια σου.

    απλά ΚΟΝΤΑ στην Κυψέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νοματαίοι/χ.μ. ; Σε φάλαγγα κατά μόνας ζουν εκεί στη Κυψέλη;;;

    Ρε κοίτα σε κάτι άτομα που έχουμε εμπιστευτεί την ενημέρωση μας και την εκπαίδευση των παιδιών μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε κάποιον έδειχναν το φεγγάρι και αυτός έβλεπε το δάχτυλο...

    αν δεν είχα τρομακτικά υψηλό επίπεδο, απλά θα άλλαζα δάχτυλο Κύριε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα έλεγα you can't swing a dick without hitting someone in Kipseli αλλά ξέρω κάτι κομπλεξικούς που θα αρχίσουν τα σχόλια πάλι... Πάντως στη Μανίλα του πούστη, κάποιον θα έβρισκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι μαλάκες, πρέπει πραγματικά να σταματήσω το hotlinking. Όχι ότι τον χοντρούλη τον έχω δει στην Κυψέλη, αλλά βασικά εννοούσα αυτό.

    Στη Μανίλα που λες, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, δε μπορείς ούτε να ξύσεις τα αρχίδια σου χωρίς να ξύσεις άλλων τριών μέχρι να φτάσει το χέρι σου στο στόχο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο παράδεισος του εφαψιομανή... Να στείλουμε τον φραπέ να τρίβεται μέχρι να του πέσει το παπάρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή