25.5.09

Stupid Cats

9 ζωές. Ωραία φάση, αλλά κακό συμβόλαιο. Δεν είναι εννιά ζωές, εννιά θάνατοι είναι. Θα ήταν εννιά ζωές αν κάθε φορά που έβλεπαν τον καμπούρη γάτο με το δρεπάνι, ξεκινούσαν από την αρχή. Έχει δει κανείς γάτα 95 χρονών? didn't think so.

Εγώ πάλι που δεν έχω κανένα τρελό deathwish, δε μου κάνει καμιά τρομερή εντύπωση.
Ναι, ξέρω, μέχρι τα τρομερά εκείνα τρία δευτερόλεπτα που θα έχω για να σκεφτώ πόσο απροσδόκητα κλειστή ήταν εκείνη η στροφή, ή τα τρία δέκατα που θα σκέφτομαι το πόσο εύκολα μια πολυκατοικία ξεκολλάει από τις ρίζες της και κατευθύνεται με σεμεδάκια, γιαγιάδες, πλυντήρια και στεγνωτήρια και άπλυτα προς το κεφάλι σου.

Anyway, δεν θεωρώ τα παραπάνω σενάρια ως άξια επεξεργασίας, γιατί ό,τι θα 'ρθει θε να ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει που έλεγαν και οι Γαλάτες.

Κατά τα άλλα, εγώ θα έπαιρνα τις 9 ζωές, π α ρ α λ λ η λ α. Σα να ξυπνάς από όνειρο σε όνειρο, και από εκεί σε άλλο όνειρο, και πάλι πίσω στο πρώτο. Αλλά να τα νιώθω όλα αληθινά. Όσο αληθινή νιώθω τη ζωή τουλάχιστον.

Μία τη ζωή που ζω
Μία ζωή που θέλω να ζήσω
Μία ζωή που θα ήθελα να ζήσω αν δεν ήμουν αυτός που είμαι
Μία χωρίς αύριο
Μία που να ξέρω τι θέλω
Μία που να μη θέλω τίποτα
Μία που να τα θέλω όλα και να λυσσάω και να βγάζω αφρούς από το στόμα και να μη βρίσκω ησυχία
Μία που να μην ξέρω αν θα ξημερώσω αύριο


και μία...



τι να κάνω, έχω πάθει έρωτα με τους κερατάδες

4 σχόλια :

  1. Το 2 κ το 3 με μπέρδεψαν. Also, γιατι να θες μια ζωη που να τα θες, αλλη που να μη θες, κλπ, αντι για μια ζωη που έχεις, κ αλλη που δεν εχεις;


    Είναι νωρίς, σορρυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα πιο πολύ με έχει μπερδέψει το 1.
    Στην ερώτησή σου τώρα, το τι έχεις δε λέει τίποτα, αν δε συμπίπτει με αυτό που θέλεις.
    Και, για διάφορους περίεργους τύπους, το τι έχουν έχει να κάνει πολύ με το τι θέλουν.
    Μην κοιτάς τα χάλια σου χαχαχαχα

    Είναι βραδάκι, σόρρυ, long day at work, short evening at the bar - so far.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για τις αλλες, τι να σε πω...
    οτι βρεξει, ας κατεβασει!

    ριχνει πετρες
    βρεχει αρκουδες
    οβρεμενος τηβροχη δεν τη φοβαται
    στην αναβροχια καλο και το χαλαζι
    κλπ κλπ

    διαλεγεις και παιρνεις κατα περιπτωση..

    στην 9 παντως, μαζι σου! :)
    smile,ειν' η candid cameraaaaa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε όλες τις κάμερες σκατά βγαίνω. Ειδικά αν χαμογελάω.

    by the way... επειδή είμαι -φαίνεται και από το post- σε άπληστη φάση, μπορώ να τα πάρω και τα 4? χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή