23.10.09

Sixty different religions and only one sauce?

Τέρμα οι φτηνές (χμμμ...) εβδομαδιαίες αποδράσεις των 200 - 400 - 500 χιλιομέτρων. Καιρός να πάρουμε ένα σοβαρό, διευρωπαϊκό πούλο. Έχει αγριέψει και η κατάσταση με τους μπάτσους, συγγνώμη, τα όργανα Προστασίας του Πολίτη, δε βγαίνει άκρη και με τις κουκούλες, θα φορεθούν φέτος? δε θα φορεθούν? θα φορεθεί καπέλο με φτερό? ταγιεράκι με βάτες?

μέχρι να αποφασίσει η νέα κυβέρνηση τη μόδα του φετινού χειμώνα, εγώ λέω να πεταχτώ μια βόλτα Αγγλία για φωτογράφηση. Σύμφωνα με τις στατιστικές, θα προσφέρω στο βρετανικό κράτος περίπου 1500 φωτογραφίες μου. Θα φροντίσω να κρατάω σε εμφανές σημείο το e-mail μου, και ελπίζω να μου στείλουν τις καλύτερες, ώστε φωτογραφικά να ασχοληθώ και εγώ απερίσπαστος με τους πράσινους λόφους, τις μαύρες μπύρες και τις Her Majesty's Ducks, χωρίς να χρειάζεται να τραβάω και τη μουτσουνάρα μου.

Όποιοι θέλετε σουβενίρ και αηδίες, να μου το πείτε να ξέρω. Όχι να τα φέρω κιόλα απαραίτητα, αλλά να ξέρω, για να σας ζητάω και εγώ όταν φεύγετε ταξιδάκια.

Αν δεν κορεστούν οι τάσεις φυγής μου και εκεί, έχω προβληματάκι, γιατί η τελευταία μου ελπίδα χάθηκε λόγω λεβεντιάς.


και, ως συνήθως, λίγη κλεμμένη εξυπνάδα για να μπαίνω σε mood:


Good ale, the true and proper drink of Englishmen. He is not deserving of the name of Englishman who speaketh against ale, that is good ale.
Living in England, provincial England, must be like being married to a stupid, but exquisitely beautiful wife. England has three great things: tea, that comes from India, and Oscar Wilde and me, who are Irishmen.
  • George Bernard Shaw
The English instinctively admire any man who has no talent and is modest about it. England is the only country in the world where the food is more dangerous than sex. Many continentals think life is a game; the English think cricket is a game.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου