16.2.10

Beat this for a kite

χρμμμφφφφ! εδώ είχα σκοπό να βάλω μία φωτογραφία του αεροπλάνου μου, αλλά η κάμερά μου προφανώς δεν είναι plug-and-play σε mac, όπως δεν ειμαι και εγώ άλλωστε. Μπείτε στο google, ψάξτε φωτογραφίες για Airbus A321-200, ε, αυτό.

ακολουθούν σύντομες ταξιδιωτικές εμπειρίες από Καταλονία:

Πώς να πάτε:

α) με ποδήλατο από Bilbao.
Η πεπατημένη, αλλά ποτέ δε μου άρεσαν οι εύκολες λύσεις και μη γελάτε ζώα, είμαι αγουροξυπνημένος και αγριεύομαι.

β) duh! με αεροπλάνο.
"Aegean Airlines flight 680 would like to to welcome you to Varkeloni". Μπράβο κορίτσι μου, τα μιλάς φαρσί τα εγγλέζικα σκέφτηκα, αλλά μετά κατάλαβα ότι η αεροσυνοδός απευθυνόταν στους ντόπιους. Βλέπε παρακάτω.
Εξαιρετική ολιγοήμερη διαδρομή με το τρένο από το El Prat ως τα προάστεια της Βαρκελώνης, εκτός και αν είσαι 1.90 και όρθιος οπότε δε βλέπεις τίποτα. Σκύβεις, και βλέπεις έργα. Όχι 2 έργα σεξ - 1 περιπέτεια, τα άλλα, με τη λάσπη και τους πολύχρωμους εκσκαφείς. Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να έχω δει και έργα σεξ και περιπέτεια με λάσπη και πολύχρωμους εκσκαφείς. Τέλος πάντων, ΟΧΙ αυτά.

Καιρός:

Τυπικά μεσογειακός της εποχής, βροχή και μούχλα με ηλιόλουστα διαλλείματα (μόλις είδα το πρώτο και μου χάλασε το κείμενο). Σα να μην έφυγα από την Αθήνα. Ιδανικός καιρός για τουρισμό αν είστε ρέγγα, ή αν έχετε ασχοληθεί με την αδιαβροχοποίηση των παπουτσιών σας τα τελευταία 4 χρόνια - εγώ προφανώς όχι, έψαχνα την τέλεια συνταγή για λινγκουίνι α λα πουτανέσκα. Κάνει ωραια ατμόσφαιρα πάντως.

Πώς να συνεννοηθείτε:

Η κατάρα της Μεσογείου πιάνει και εδώ. Κατά κανόνα, μπορείτε να πάρετε τα εξαιρετικά αγγλικά σας and shove it up your arse. Ευτυχώς, σχεδόν οι πάντες μιλάνε ελληνικά. ΔΕΝ κάνω πλάκα, αρχίζω να πιστεύω ότι τα ελληνικά παραμένουν η lingua franca της Μεσογείου, απλά οι τουρίστες το κρύβουν όταν έρχονται Ελλάδα για να απολαμβάνουν τις ξεχωριστές σπεσιαλιτέ και τις προνομιακές τιμές που επιφυλάσσει η ελληνική τουριστική βιομηχανια μόνο για τους τουρίστες. Ψυχεδέλεια...

Πώς να μετακινηθείτε:

Τσάμπα. Καβαλήστε ότι κάγκελο βρείτε, μπείτε από την έξοδο και μη διστάσετε να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό "πόσοι άνθρωποι μπορούν να περάσουν με ένα εισητήριο" του Μετρό της Βαρκελώνης. Περπατήστε και λίγο, Βαρκελώνη είναι.

Δραστηριότητες/Αξιοθέατα:

Ξυπνήστε σχετικά νωρίς, δείτε τα mails σας, γράψτε ένα post στα γρήγορα και ξεκολλήστε από τον υπολογιστή. Τουρισμό κάνετε για όνομα του θεού.

15 σχόλια :

  1. Εντάξει εγώ το έπιασα το φτηνό υποννοούμενο εκεί στην αρχή, αλλά πάντα έτσι φτηνός ήσουν σαν άνθρωπος και το μπλογκ σου είναι για τον πούτσο.

    Άμα ξαναγραφτώ συνδρομητής του χρόνου να με χέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λεφτά μας πίσω ρε!
    Πήγες Μπαρτσα και μας ποστάρεις για περπατάδιν στο μετρό και στους σάπιους δρόμους!
    Σταχτη στα μάτια μας πας να ρίξεις ρε!Ουρτ!

    Γράψε για τα άλλα...μην βάλω μπουρλότο στο χρέπι σου!

    RKD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τζέι εμ, ευχαριστώ και στα δικα σας

    φίλε της στήλης Κυριάκο, δεν ξέρω αν θεωρείς ότι θίχτηκες από την αναφορά μου στα mac ή από αυτήν στα airbus, σε διαβεβαιώ όμως πως το παρόν blog σέβεται εξίσου όλους τους συνδρομητές του ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής, φύλου, φίλων, θρησκείας, πολιτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικών προτιμήσεων, χοληστερόλης, σπογγώδους εγκεφαλοπάθειας, συλλογικών προτιμήσεων, αγαπημένου χρώματος, πνευματικού επιπέδου, συναισθηματικής ωριμότητας, βιοτικού επιπέδου, λοιμού, λιμού, σεισμού, καταποντισμού, πυρός, μαχαίρας, επιδρομής αλλοφύλων και εμφυλίου πολέμου.

    ειδικά για εσένα, με την επόμενη συνδρομή σου κερδίζεις και 2 ανεγκέφαλα προσωπικά ΟΛΟΔΙΚΑ σου μέηλ ημερησίως. Άσε τις τσιπιές τώρα και ακούμπα τα.

    RKD αν είναι να κατέβεις Αθήνα, , δεν πας να ρίξεις καμιά ματιά αν είναι ακόμη εκεί βασικά? την έχω αφήσει ψιλοξεκλείδωτη. Τι να γράψω ρε? Για τις Ισπανίδες να κλάψουμε όλοι μαζί παρέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιός θα σου κλέψει το μπάζο ρε;!
    Τόσο χάλι οι Σπανιόλες;
    Ουτε για ένα Ισπανικό δηλαδίς;

    RKD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βάζω στοίχημα ό,τι ώρα θες ότι το μπάζο μου πουλιέται ακριβότερα από τον τενεκέ σου :Ρ

    τεσπα, οι Ισπανίδες είναι συμπαθέστατες ως άνθρωποι, και με πολύ καλή ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέτοια στοιχήματα βάζουν όσοι θέλουν αν πουλήσουν μόνο!:P

    Για τις Ισπανίδες αντελήφθην. Αυνάν θα μας επιστρέψεις! :)

    RKD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πουλάω. πνεύμα. σε τιμή ευκαιρίας και με 2 χρόνια εγγύηση. Προλάβετε.

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι θα γυρίσω πιο πλούσιος σε εμπειρίες, πιο ολοκληρωμένος σαν άνθρωπος και γενικότερα ακόμη πιο γαμάτος από ότι έφυγα.

    Για τους Ισπανούς και τις Ισπανίδες δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είμαι σίγουρος γκαλας, πως ο ισπανικός λαός θα σε εκτιμήσει περισσότερο απ΄οσο πραγματικά αξίζεις....και αυτό είναι κοπλιμέντο για τον ισπανικό λαό και όχι για σένα

    Υ.Γ. κάτι χριστιανικό συνέβη στο ποστ σου(zoology 101) και δεν μπορώ να το δω...επίσης παρακαλώ πολύ να αφήσετε τα σχόλια σας στο #253 του satanic pandemonium....μιλάμε για μεγάλη έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. S_M_L, ξύπνησε ο διάολος μέσα μου και τον έστειλα για ύπνο.

    j m, πότε πρόλαβες ρε?
    αν και ήταν μάλλον ΑΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. maybe this is not the right place, but happy birthday ston megalo arxigo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Everywhere is a right place for happy birthday ston megalo arxigo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπωωωωω συγκίνηση....

    Ευχαιστώ σατανούτσικε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή