21.4.10

7



όπως ανέφερα ακροθιγώς σε προηγούμενο διάγγελμα, με το καινούριο pc ήρθαν καινούρια ήθη, καινούρια έθιμα, καινούριες άχρηστες συσκευασίες για πέταγμα και καινούριο λειτουργικό.

Η αλήθεια είναι ότι γενικά είχα ακούσει καλά λόγια για το καινούριο puzzle game της μικρής μαλακής ψωλής του Bill. Επίσης αλήθεια είναι ότι μετά τα zVista υπήρχε η ανάγκη αποδοχής των καινούριων windows όση για το Γιωργάκη μετά το χοντρό. Εντάξει, είναι χοντρό και άκομψο να συγκρίνεις οτιδήποτε με έλληνες πρωθυπουργούς, αλλά εμείς οι καλλιτέχνες το παρατραβάμε καμιά φορά.

ένι-γουέι, αποφάσισα τώρα που πλησιάζω τα 32 να σοβαρευτώ, να σταματήσω να σκαλίζω τη μύτη μου σε δημόσιους χώρους, και να αρχίσω να παίρνω τίποτα backups. Κυρίως φωτογραφίες που έχω μαζέψει κάμποσες, και άλλες θα με κρατήσουν έξω από τη φυλακή κάποτε, άλλες απειλούν να με βάλουν μέσα της ανά πάσα στιγμή, κάτι ενισχυτικά μνήμης, κάτι τσόντες καλλιτεχνικές, τα μούτρα μου όταν ήμουν νέος και αυτήν:



με είχαν προκαλέσει και τα windows που είχαν από τη στιγμή που τα άνοιξα 2 alerts (ακόμη τα έχουν), το ένα από τα οποία με προκαλούσε να κάνω backup με τη γαμάτη built-in φάση τους. Ξεκίνησα ορεξάτος σήμερα, αφού έφτιαξα τηγανόψωμα, ήπια χυμούλη και έφτιαξα ένα φραπέ, έτρεξα τον γνώριμου στυλ easy-to-use wizard και σε 4 clicks είχα τελειώσει!



τόσο απλά! μην πεις κουβέντα παραπάνω φίλε μου, the parameter is incorrect, ήσουν σαφέστατος. Τα λόγια σου με χόρτασαν και το ψωμί σου φά'το φάση. Οκ, no worries. πάμε πάλι από την αρχή. Ανοίγω από το control panel τη μπακαπιέρα και



και κάποιοι κομπλεξικοί λένε μετά ότι το λειτουργικό δεν είναι σταθερό. Η αφασία είναι ότι το alert παίζει ακόμη, αλλά τώρα λέει



αν πατήσεις, μάντεψε τι βλέπεις...

Επειδή δεν είμαι όμως κανένας μαλάκας, αλλά υψηλά εξειδικευμένος επιστήμονας, ξεκίνησα να δώσω λύση στα καπάκια.

το copy - paste ευτυχώς δουλεύει χωρίς σημαντικές διαφορές και σε αυτά τα windows.
Να μην είμαστε γκρινιάρηδες όμως, έχουν και τρομερά γαμάτα νέα features. Πάμε όλοι μαζί να τα δούμε!!!!

κατ'αρχάς, το paint έχει αλλάξει για πρώτη φορά από τα Windows Exodus golden lamb edition. Απόδειξη: τις παραπάνω φωτογραφίες τις έχω κοψοράψει με paint!!!
αν είχα προλάβει να εγκαταστήσω το photoshop βέβαια θα είχα στην title pic τον Gates και τον Κώστα Καφάση, αλλά ας μην παραλογιζόμαστε.

εν συνεχεία, το άλλο γαμηστερό είναι τα sticky notes. τα 64bits πιάσανε τόπο, και τη ζωή μου μπαίνει σε μια σειρά επιτέλους.


εντάξει, ούτε αυτά είναι φτιαγμένα για υπερανθρώπους...


εν κατακλείδι, όλη μέρα προσπαθούσα να μετακινήσω 25 sites από IIS 6 σε IIS 7 σε άλλο μηχάνημα(το msdeploy προσπαθεί ακόμη, εγώ ήρθα σπίτι). τι να μου κλάσουν τα w7...

φεύγοντας, είδα το συνάδελφο να χαμογελάει πάνω από αυτό


δε βαριέσαι, άλλος από πιστόλι, άλλος από ξυράφι, οι πιο γενναίοι και τυχεροί σαν τον Κάρανταιν. το θέμα είναι να γουστάρεις

16 σχόλια :

  1. ['σχώρα με αλλά από όλα τα παραπάνω, στα τηγανοψώματα κόλλησα (γιατί τα υπόλοιπα δεν τα καταλαβαίνω) κι ονειρεύομαι έτσι αφράτα κ κρουτσανιστά με τυράκι από δίπλα τους, κατά προτίμηση φέτα από τον βλάχο που λές, άντε και καμιά ελίτσα να έχει να παίζει και καμιά φέτα ντοματούλα ίσως και τώρα που το σκέφτηκα και μιά μενεμένη (με ένα αυγό)...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ονειρεύομαι έτσι αφράτα κ κρουτσανιστά με τυράκι από δίπλα τους, κατά προτίμηση φέτα από τον βλάχο που λές, άντε και καμιά ελίτσα να έχει να παίζει και καμιά φέτα ντοματούλα ίσως και τώρα που το σκέφτηκα και μιά μενεμένη (με ένα αυγό)"

    εεε... λάθος blogger πέτυχες. τα δικά μου ήταν του Κανάκη(νομίζω) ελαφρώς αρπαγμένα, με μία στολίσναγια απο δίπλα τους (πάει με όλα, σαν την coca-cola).

    από ιδέες πας μια χαρά πάντως, να στρώσεις τον άλλο τον προκομμένο να τις υλοποιήσει (τα πάει εξίσου μια χαρά στην υλοποίηση).

    υγ. αυτή η Μενεμένη με το αυγό τι είναι ρε συ? να έλεγες Φοίνικα με ένα αυγό, να το καταλάβαινα, ήταν και η επέτειος χθες XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. : ))))))))

    μενεμένη: σκέψου σάλτσα ντομάτα (κρεμμύδια, σκόρδα, ρίγανη ή δυόσμο ή ό,τι νά'ναι πράσινο νά'ναι τέλος πάντων την δουλειά του την κάνει : )) μέσα σε αυτή σπάς κάνα δυό αυγά και τα αφήνεις να βράσουν εντός της σάλτσας. το τέλειο μπράντς (και με στολίσναγια-που-πάει-με-όλα) μετά από αλκοολικές νύχτες του τύπου εάν-μου-δίνανε-την-ίδια-ποσότητα-σε-νερό-αποκλείεται-να-το-έπινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντε, μενεμένη μάθαμε τι είναι....το μπραντς πάλι, τι ειν τούτο?

    όλο καινούργιες λέξεις είναι η wanna be βλάχα...

    πάρε ένα βλαχοmac να σωθείς, για το νέο μου pc πάντως δεν σκοπεύω να δώσω παραπάνω από 200€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επίσης, το ποστ εχει ημερομηνία δημοσίευσης 21 απριλίου και δεν περιέχει ούτε μία αναφορά στην εθνοσωτήριο....ευτυχώς που ο μεγάλος αρχηγός είναι καβάλα στ' άλογο και γλύτωσες την ντροπιαστική παρατήρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. satan_my_lord έ όχι και wannabe...καραβλαχάρα με τα όλα μου, και με mac(s): και ντέσκ, και έρ καί πρό...πώς αλλιώς θα είμαι καραβλαχάρα με την "βούλα" : ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιάσαμε βλάχους!!!!??? καιρό είχαμε, καλώς τους. αυτό το μπραντς ούτε εγώ το ξέρω, εκτός και αν μιλάμε για repositories αλλά δε θα το 'θελε κανένας εδώ γύρω.
    τέλος πάντων, θα το αφήσω πάνω σας, άμα κατεβείτε να το φτιάξετε, εγώ θα τηγανίσω κανένα αυγό.
    για τα μακ και τις φρυγανιέρες δε θα σχολιάσω... :P

    satan, ζήτω τα καινούρια μας έπιπλα ωρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Brunch: breakfast+lunch (http://en.wikipedia.org/wiki/Brunch). Απολίτιστοι. Από τους βλάχους θα μορφωθείτε πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γι' αυτό δεν το ήξερα, το breakfast και το lunch είναι τα δύο γεύματα που χάνω.

    Συνήθως την βγάζω με ένα παγωμένο ντουζ (dinner + booze)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω τωρα τι να σχολιάσω;οτι μου φάγατε τη δουλειά και αρχισατε να μιλάτε περι φαγητου;οτι κάποια συνονόματη έχει παραπάνω mac απο εμένα;ή οτι ο κουμπάρος μου τα έχασε και επιτιθεται σε όσες ονομάζονται ελένη και αρχίζει τα αστεία του -τεμεκ - περι βλάχων;
    μήπως να σοβαρευτούμε λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χτύπ'σε η πόρτα, θάρρ΄σα ότι ήσαν άνθρωποι. Άνοιξα κι είδα ότι ήσαν βλάχοι.

    Οι Ελένες μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση. Οι Βλάχοι οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λενάκι, εγώ σοβαρεύτηκα, το γράφω κι όλα εκεί πάνω απο τη φωτο με τα τυριά. προβληματιστείτε εσείς που πήγατε και κάνατε τον οξαποδώ κουμπάρο...

    άλλη φορά να μπαίνεις να γράφεις πρώτη να πιάνεις θέση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. j-m,

    οι βλάχοι είναι νομάδες, θα σηκωθούν να την κάνουνε.

    τις Ελένες παραδοσιακά έρχονται και τις αρπάζουν. στην αρχή διάβασα "οι Έλληνες μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση" και έπιασα το τηλέφωνο να πάρω το γιατρό σου να σου αυξήσει τη δόση. Μετά ήπια δυο γουλιές καφέ, άνοιξε το μάτι και καθησυχάστηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή ελένη, μιας και δηλώνεις καραβλαχάρα, να σε ρωτήσω

    φασουλόβλαχα ή πατατόβλαχα είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και το επίπεδο τρυπάει ξανά το πάτωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή