12.3.10

Spaggetti code Western

"see that ye be not troubled: for all these things must come to pass, but the end is not yet."
-- Matthew 24:6

Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο

εξηγούσα κάθε τόσο σε κόσμο τη φάση στην πρώην δουλειά μου:
10:30 με 5, μιάμιση ώρα coffee break, 2 ώρες lunch break, 3 ώρες σερφάρισμα και όλοι πίστευαν ότι ζω μία εργασιακή ουτοπία. Δεν ήξεραν τον πόνο μου όμως, έλεγα. Την ανάγκη ενός άντρα στη χρυσή τετραετία του για δημιουργία, καταξίωση και δυο χιλιάρικα το μήνα*
Δεν τον ήξερα ούτε εγώ, κατέληξα.
Γιατί μετά ήρθε ο πόνος του ξυπνήματος σε ακατανόμαστες ώρες, που ο κόσμος είναι σκοτεινός και έχει τους λόγους του, που η Πειραιώς είναι πηγμένη σαν κονσέρβα τράτα πικάντικη και το σχόλασμα απέχει μια ζωή.
Τον πόνο του να πίνεις τον καφέ και να κάνεις το τσιγάρο σου με τη βια τερματοφύλακα πριν το μπέναλτυ και, πάνω από όλα, το βουβό τρόμο της συνειδητοποίησης ότι στο τέλος ενός μακρού ωραρίου, είσαι ο μόνος που καίγεται να πάει να βρει κάτι που να μοιάζει με ζωή όπως την ύμνησαν μεγάλοι διανοητές σαν τον Χεμινγουέη και το Λέμμυ.

Δεν ήξερα -ή δε θυμόμουν, ρώτησα, μου είπαν, δεν κατάλαβα.

*για τα δυο χιλιάρικα το μήνα εξακολουθεί να μη γίνεται ούτε λόγος. Το ξεκαθαρίζω αυτό για να μην πάρουν αέρα οι πιστωτές μου.

Ο εχθρός του κακού είναι το χειρότερο

"και νομίζεις ότι εσύ έχεις προβλήματα" είπε ο λογιστάκος στο τελευταίο πάντα του πλανήτη, πάνω από δύο κυβικά μέτρα αποδείξεις προς ταξινόμηση. Το πάντα τον κοίταξε απαξιωτικά και ελαφρώς ενοχλημένα, και συνέχισε να χτυπάει νούμερα στο κομπιουτεράκι με τα μεγάλα νύχια του.

Ξυπνάω σε χυδαία πρωινή ώρα, ανάβω το θερμοσίφωνα, επιστρέφω στη θαλπωρή της κλίνης. Ξυπνάω μισή ώρα μετά. Κοιτάζω το ρολόι. Κοκκινίζω. Η ώρα εξακολουθεί να είναι χυδαία. Ντροπή της. Μπαίνω στο μπάνιο, ανοίγω το νερό και περιμένω να ζεστάνει. Η ώρα αρχίζει να γίνεται λιγότερο χυδαία, και το νερό παραμένει προκλητικά πολικό. Βγαίνω σα βρεγμένος ghallas και κοιτάζω το λαμπάκι. Σβηστό.

χμμμ... να θυμηθώ να βάλω και τον ηλεκτρολόγο στο πενταετές μου πρόγραμμα, μαζί με το βίδωμα των κάγκελων στη μηχανή που έχουν ξεμείνει ξεχασμένα σαν τις προεκλογικές εξαγγελίες του ΓΑΠ και το cargo αεροδρόμιο στο Γιδά που θα πλημμύριζε την Ασία ημαθιώτικο ροδάκινο.

Ξαναμπαίνω στο μπάνιο και αυτοτιμωρούμαι για τις αμαρτίες μου, συγκεκριμένα για ένα πακέτο τσίχλες που είχα κλέψει από τον περιπτερά όταν ήμουν 8 και που δεν πήγα στις πουτάνες στο Άμστερνταμ. Άλλη μια μέρα ξεκινά επειδή έτσι της κάρφωσε, χωρίς να ρωτήσει κανέναν, χωρίς καν να περιμένει τον πυροβολισμό του αφέτη.

Τελικά αποδείχθηκε ότι η ηλεκτρολογική παράκρουση ήταν απλά the Pap effect you don't expect. Κάτι τέτοια είναι το αλατοπίπερο της ζωής, και την τρώω λύσσα.

όπως είπε και ο Patton:
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious.


Ο εχθρός του άσχημου είναι ο ασχημότερος

εκ του α- και σχήμα. Αυτός που δεν έχει σχήμα, νεοελληνικό ατόπημα στη θέση του ορθότερου δύσμορφος. Έτσι μου ήρθε αυτό τώρα, δεν το έχω μελετήσει, αν κάποιος πιο καταρτισμένος διαφωνεί ας μου το πει, και μετά θα αρχίσω να μιλάω για best coding practices να πάρετε τα αρχίδια μου. Μετά θα μπει κάποιος άλλος πιο καταρτισμένος, και θα το γυρίσω στην παγκόσμια γεωγραφία κ.ο.κ. ad infinitum.
Μπορεί να μην έχω βάθος, αλλά έχω εύρος. και όχι, δε μιλάω για τον πάτο μου.
Ακόμη.

η άσχημος ζωή είναι εχθρός της ασχημότερης εργασίας, μιας και η ζωή έχει τουλάχιστον ενσαρκωθεί στο σχήμα της ζωής π.χ. Λάσκαρη, ενώ η εργασία παραμένει κάτι άυλο. Γκόμενα Επιστήμη έχω ακούσει, Εργασία όχι.
Στην παραπάνω διαμάχη, ας προσευχηθούμε στο Kung Fu Panda να κερδίσει ο ευσχημότερος.





και κάτι για το δρόμο που δεν κολλάει καθόλου αλλά φοβάμαι ότι θα το ξεχάσω και θα μείνετε στα σκοτάδια εκτός από 2-3 που τους το έχω εκμυστηρευτεί αυτοπροσώπως και διά ζώσης:

ο Jesus ήταν το πρώτο παιδάκι που ξεπαρθένιασε τη μάνα του. On the way out. How about that?!!!
προβληματιστείτε.

13 σχόλια :

  1. ακομα δεν αρχισαμε κι εβαλες μπρος το γρινιαφον? υπομονη... τα χειροτερα επονται!!!

    υ.γ. αυτο με τον χεσους...γαμαει!!! γτπσμγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έλα ρε, για εσάς το κάνω για να ντοπάρεστε. Αφού φτιάχνεστε. άμα δε σου αρέσει, πες μου να γράψω συνταγές για πατζαροσαλάτα την επόμενη φορά ;) :P rofl και wtf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο σαπίζεις, τόσο καλύτερα γράφεις.

    Οπότε κυλήσου στη μιζέρια και προσέφερέ μας διασκέδαση μισθωτέ σκλάβε.

    Φιλικά,
    Μαρκήσιος Ντε Σαντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Cher marquis,

    μου δίνει θάρρος η παρακίνησή σου, πλην όμως, όπως γνωρίζει και το τελευταίο άθλιο, δυσεντερικό λεμούριο της Μαδαγασκαριανής ζούγκλας, Η ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ.

    ξαναδοκίμασε με βελτιωμένη γραμματική, και εγώ εδώ είμαι για να φτιάχνω ψόφια κέφια και να παίζω νάϋλον ντέφια.

    Η ταλαιπώρια μου (4σύλλαβο, κατά το Σημιτικό ποιότητα) στην υπηρεσία σας.

    Δουλικά,

    ghallas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλωσόρισες στην δυστοπία του 90% των Ελλήνων.
    Εύχομαι η παραμονή σου να είναι σύντομη και η απόδραση σου επιτυχής.

    Ελπίζω να συμβεί πριν ξεχάσει οτι μετά σχόλασμα υπάρχει κάτι που λέγεται ζωή και μέχρι πρόσφατα ήσουν κοινωνός της.

    Καλά κουράγια...όπως είπε και ο ΠοΜ: Τα χειρότερα έπονται!
    Φιλάκια
    RKD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ήμουν κοινωνός της ρε RKD, top-10 πουτανάκι της ήμουν. Είμαι ακόμη δηλαδής, αλλά ΝΥΣΤΑΖΩ γτχμμ.

    αν τα χειρότερα έπονται, εγώ θα πάω στον αμαζόνιο για αγιαχουάσκα και να πάει να γαμηθεί σύμπασα η Δημιουργία.

    φιλικά,

    το τελευταίο panda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν δεν τ'ακουσες.... γαμιουνται τα panda!!!

    αγαντα λεμε και ζητω τα ενθεογενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η σκληρή δουλειά δε σκότωσε ποτέ κανέναν, αλλά γιατί να παίζουμε με την τύχη μας;

    Φρατ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ΠοΜ:
    αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα ρε, και δεν έχουμε και πολλά panda. Από γίδια και κοπρόσκυλα όμως...

    @Φρατ:
    να πεις ότι έχω και τρελλό record κωλοφαρδίας...
    κάτι ξέρεις εσύ ;) lol και rofl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Ξαναμπαίνω στο μπάνιο και αυτοτιμωρούμαι για τις αμαρτίες μου, συγκεκριμένα για ένα πακέτο τσίχλες που είχα κλέψει από τον περιπτερά όταν ήμουν 8 και που δεν πήγα στις πουτάνες στο Άμστερνταμ."

    ...και που με άφησες να περιμένω στο αεροδρόμιο σα μαλάκας..
    γι αυτό και μόνο θα έπρεπε να είσαι άνεργος όχι να ξυπνάς νωρίς για να βγάλεις >1500 ευρώ και να παραπονιέσαι κιόλας

    τί να πεις όμως, όπως η πλειοψηφία των ελλήνων θεωρεί το φιλοπάππινγκ (sic - Γ-Ε-Λ-Ο-Ι-Α λέξη) ούτρα σούπερ σπορ, έτσι θεωρεί και τη δουλειά ούλτρα σούπερ αγγαρεία...

    tragic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν το θεωρεί ούτρα σούπερ σπορ, καμιά εικοσαριά νοματαίοι και κάμποσοι σκύλοι ήμασταν.
    Thanx για τα credits though, τρελαίνομαι για γελοίους νεολογισμούς, είναι ένα από τα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που θα έκανα πολύ καλύτερα αν δεν είχα την ούλτρα σούπερ αγγαρεία της δουλειάς. Να το συζητήσουμε ξανά σε 2-3 χρονάκια που θα έχεις γράψει και εσύ κανένα χιλιόμετρο καπιταλιστικής προσφοράς παραπάνω?

    οκ, η λίστα με τις αμαρτίες μου σαφώς δεν ήταν εξαντλητική, μου ήρθαν ενδεικτικά η πρώτη και η πιο πρόσφατη. Τι να σε κάνω που ήθελες να λύσουμε τα υπαρξιακά μας ενώ καιγόμουν με την οχι-ούλτρα-σούπερ-αγγαρεία δουλειά μου για να το σκάσω μια βδομάδα. Όλα κι όλα, arbeit über alles.
    Ελπίζω μόνο να μην είσαι πουθενά κοντά κουκουλοφορεμένη την Ημέρα της Κρίσεως (και δεν εννοώ την προθεσμία κατάθεσης φορολογικών δηλώσεων, άκου εκει >1500€ :-0 ), είσαι στάνταρ η πιο επιμελής καταγραφέας αμαρτιών μου.

    τεσπα, περασμένα-ξεχασμένα (χο-χο-χο) και καλή δουλειά, ανώνυμη ελληνική μειοψηφία.

    PS. Happy anniversary για παραπροχθές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. XAXAXAXAXA

    η πλειοψηφία των Ελλήνων ζει στην Αθήνα και πιστεύει ότι ο λοφίσκος που ανέβηκες είναι δάσος... αυτό εννοούσα αλλά βιάστηκες να μου την πεις...

    "γελοιους νεολογισμούς" πω πω τί μαλάκας είσαι!
    ΧΑΧΑΧΧΑ

    "Τι να σε κάνω που ήθελες να λύσουμε τα υπαρξιακά μας ενώ καιγόμουν με την οχι-ούλτρα-σούπερ-αγγαρεία δουλειά μου για να το σκάσω μια βδομάδα."

    πάντως όχι να με αφήσεις να περιμένω στο αεροδρόμιο για ταξίδια 4 αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων 2 ημερών που ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΓΩ... ΝΑ ΤΙ ΝΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ!

    (προσέχτε όσοι τον έχετε φίλοι, τις πουστιές που μπορεί να σας παίξει τις ονομάζει "υπαρξιακά")

    Τελικά η Αγγλία στην έκανε και δε σε θέλει ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. επιτέλους λίγο ξεκατίνιασμα, να πιάσουμε κανένα νούμερο, γιατί τελευταία με έχουν περάσει και αγγλικά blogs μαγειρικής.

    για το τί μαλάκας είμαι παίζουν σφαλιάρες κορυφαίοι ανθρωπολόγοι και barmen, δε θα βιαστώ να πάρω θέση.
    Τώρα αν του Φιλοπάππου είναι οροσειρά ή σπυρί στον κώλο της Αθήνας, εγώ είμαι από επαρχία...
    Η Αγγλία δε θέλει να με παντρευτεί από ότι φαίνεται, αλλά για καμιά ξεπέτα είναι μια χαρά και δεν είμαι και άνθρωπος των δεσμεύσεων.

    για τα εισητηριάκια κλπ, τουλάχιστον εσύ πήγες μια Αγγλία, πήρες και το χαρτί σου, έμεινες και στο ξενοδοχείο, ε... Σκωτία ας πήγαινες να τη δεις μια βόλτα. Εγώ τα έβαλα όλα στον κώλο μου.
    Αν είναι τα φράγκα το θέμα, στείλε μου το λογαριασμό και μόλις φτιάξω την πρώτη μου κάθετη μονάδα παραγωγής ανθρώπινου γάλακτος θα σε αποζημιώσω με τόκους (εδώ δε μας δίνουν οι Γερμανοί τα κατοχοδάνεια, και εγώ θα ξεπληρώνω οδοιπορικά. Πόσο large είμαι...)

    Άντε να πιάσω και το "να περιμένω στο αεροδρόμιο σα μαλάκας" που είπα να το αφήσω την προηγούμενη φορά.
    1. Νομίζω ότι το είχα ξεκαθαρίσει με όλους τους τρόπους που προσφέρει η ελληνική γλώσσα ότι δε θα ερχόμουν στο αεροδρόμιο. Οπότε το "σα" μπορεί κάλλιστα να αντικατασταθεί με "ως".
    2. Θυμάσαι ένα χάραμα που έσκασα αεροδρόμιο πριν σκάσει ο ήλιος για να σου κουνήσω το μαντηλάκι και να πάω, ακόμη τραγικά νωρίς, για δουλειά? Εγώ ναι, και είναι και από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις. That's what you get όταν δεν κάνεις τη ζωή των ανθρώπων μαύρη. Το άλλο είναι what you get όταν την κάνεις.
    Get it?

    φιλάκια πολλά και μην εκνευρίζεσαι, γαμάς το στομάχι σου

    και όλοι εσείς που με έχετε φίλοι... άμα περιμένατε το blog για να καταλάβετε τι ελεεινό καθίκι είμαι, μην την ακούτε, θέλω να μιλήσουμε για κάτι δανεικά που χρειάζομαι >D

    Διάλλειμα για διαφημίσεις, αλλά μείνετε μαζί μας, θα επανέλθουμε με το επόμενο καυτό θέμα "Καλόγρια μεγαλώνει το στήθος της με τα λεφτά από το παγκάρι. Ιερόσυλη ή σύγχρονη χειραφετημένη γυναίκα?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή