5.2.10

Άγχος

και εκεί που κάθεσαι και ξύνεσαι, έχοντας διαλέξει για theme στο long dark tea-time of your brain μία κουβεντούλα με το τεχνικό τμήμα της forthnet, έτσι για να μη μείνει σύναψη άκαυτη...

- Καλησπέρα. Η ταχύτητα της σύνδεσής μου είναι χάλια.
- τι εννοείτε?
- εννοώ ότι σέρνεται. βογγάει. μου ασπρίζει τα μαλλιά.
- έχετε download 17.
- δε μπορώ να δω βίντεο στο youtube. Το βάζω να φορτώσει και βγαίνω για ψάρεμα. Είμαστε στο 2010...
- μπείτε στο ftp της forthnet. Μπείτε στο /pub και κατεβάστε το "Πόλεμος και Ειρήνη" του Μπόνταρτσουκ. Τη Σοβιετική έκδοση των 484 λεπτών.
- ωραία, γρήγορα πηγαίνει. 1,7ΜΒ.
- μην το σταματήσετε.
- με 1.7MB λέει ότι υπολείπονται 3 μέρες.
- η γραμμή σας είναι τέλεια.
- δε μπορώ να δω youtube.
- σταματήστε το download και μπείτε να δούμε από την NVIDIA.
- τώρα που απομένουν μόνο 71 ώρες και 42 λεπτά? κρίμα είναι...
- κατεβάστε 2 drivers μαζί
(ακούγεται κάπως ερεθισμένος πλέον. βάζω στοίχημα ότι γυαλίζει το μάτι του. μπορεί να έχει βάλει και το χέρι στην τσέπη)
- οκ. το έπιασα το υποννοούμενο. Αντί για youtube μου προτείνεις να χαζεύω progress bars.
- μπορείτε να δείτε το Πόλεμος και Ειρήνη...

και χτυπάει το κινητό. Ζητάω συγγνώμη από τον τύπο που δε με προσέχει καν, και συνεχίζει να με προτρέπει ξαναμμένος να κατέβασω το μισό web.

- Ο κύριος ghallas?
- ο ίδιος.
- έχετε ένα κορδόνι που διαπερνά το πεπτικό σας σύστημα. στη μία άκρη του, στο στόμα σας, έχει δεμένο ένα σκατό, και στην άλλη, στον πάτο σας, ένα αγγούρι. Για κάθε δευτερόλεπτο που μένει αυτό το κορδόνι μέσα σας, ένας Γαλαζολαίμης Μακάο θα εκτελείται στη Βολιβία. Από ποια μεριά τραβάτε το κορδόνι?

- εύκολο. τραβάω το μάγκνουμ 357 που κρατάω πάντα πάνω μου από το φόβο της Αλ-Κάιντα και υπό την απειλή του σε βάζω να φας το αγγούρι. Μετά, τραβάω το κορδόνι από το στόμα και σε αναγκάζω να φας και το σκατό και το κορδόνι για να μη μείνουν πειστήρια.
- το περίμενα. Επόμενο. Τι περνάει από το μυαλό των θυμάτων του Chuck Norris πριν πεθάνουν?
- το παπούτσι του (ήμαρτον, όποιον να 'ναι παίρνουν στα τηλεφωνικά κέντρα αυτόν τον καιρό). Σειρά μου: Πόσα σκαλιά έχει το πατρικό μου από το καθιστικό ως τα υπνοδωμάτια?
- Όσα όσκαρ έχει πάρει το Μπεν Χουρ (είναι καλός ο κερατάς). Ποιες ήταν οι 95 Θέσεις του Λούθηρου?

σκέφτομαι ότι ο τύπος την έχει πατήσει για τα καλά και ετοιμάζομαι να ανοίξω τη wikipedia όταν από το τηλέφωνο ακούγεται μια μακρινή μητρική φωνή "Ασμοδαίε, άφησε κάτω το τηλέφωνο και βοήθησέ με να γδάρω το θείο".

Όπως έχετε ήδη καταλάβει, δεν ήταν αυτός ο διάλογος που είχα στο τηλέφωνο. Τον είχε ένας φίλος μου και ζήλεψα και τον έβαλα χωρίς να του αποδώσω copyrights. Ο δικός μου ήταν πιο συμβατικός, και κατέληξε με τη διαπίστωση ότι θέλουν να με προσλάβουν.

Και εκεί που έχεις αρχίσει και βολεύεσαι στο βούρκο με την κινούμενη άμμο, χωρίς άγχη, χωρίς τρέξιμο, χωρίς εγκέφαλο, με τσιγάρο και ποτό, κάποιος έρχεται και σε τραβάει έξω για να συνεχίσεις να ψάχνεις την έξοδο της ζούγκλας. Όποιος έχει πετάξει πάνω από μισή ώρα της ζωής του στο να διαβάσει αυτό το blog, έχει μια ιδέα της ... ιδιαίτερης... σχέσης που έχω αναπτύξει με τη δουλειά μου. Αντιλαμβάνεται επίσης ίσως ότι μπορεί και να μην ξαναγράψω ποτέ χωρίς αυτήν την αστείρευτη πηγή έμπνευσης και απαλεψιάς.

Από την άλλη, τα ίδια τα γραπτά μου αποτελούν απόδειξη της χρεωκοπίας της εργασιακής μου ηθικής.
Για να με τιμωρήσω για την έλλειψη ευγνωμοσύνης προς τη δουλειά μου, που είναι το ύψιστο αγαθό και ο επίγειος παράδεισος για τον κάθε ευσεβή φορολογούμενο, αποφάσισα να μου τη στερήσω για ένα μήνα between jobs και να νιώσω τη συντριβή της ανεργίας και των διακοπών.

Ακούω προτάσεις!



* εκτός και αν το τηλεφώνημα αποδειχθεί όντως φάρσα, και ας μην ήταν ο Ασμοδαίος. Ας κάνω ένα τσιγάρο, αγχώθηκα

2 σχόλια :

  1. α) "O Arnold Schwarzenegger είναι υποψήφιος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών" (μια απολύτως λογική πρόταση από το όχι και τόσο μακρινό μέλλον).

    β) "Είσαι γκασμάς" (μια απολύτως λογική πρόταση από το αναπόφευκτο παρόν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α) όχι όσο δεν τροποποιείται το Σύνταγμα των ΗΠΑ ώστε να επιτρέπει την προεδρία σε πολίτες γεννημένους εκτός των ΗΠΑ.

    β) όχι όσο δεν τροποποιείται το κεφάλι μου σε κάτι πιο βαρύ και αιχμηρό (από στυλιάρι είμαστε ψιλοκομπλέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή