14.5.10

Η φτώχεια θέλει καλοπέραση

Αν μου έχει μάθει κάτι ο αγαπημένος μου ήρωας, ο Φάντομ Ντακ, είναι ότι δεν πρέπει να τα παρατάς στα δύσκολα. Κάτι άλλο που μου έμαθε είναι ότι χώνεις τα τρία ανήψια σου που έχουν μυαλό και το θείο σου που έχει φράγκα και ένα πανέξυπνο geek - κοτόπουλο (αλήθεια, από πόσων το μυαλό είχε περάσει ότι ο Κύρος Γρανάζης είναι κοτόπουλο?) και όλα πάνε μέλι-γάλα. Αυτό το τελευταίο δεν το παίρνω πολύ σοβαρά γιατί τα ανήψια μου έχουν διαβάσματα, ο θείος μου δε μένει σε χρηματοκιβώτιο και το τελευταίο κοτόπουλο που γνώρισα το έφαγα το απόγευμα, οπότε μένω στο πρώτο.

τώρα που οι καιροί είναι χαλεποί, η ανεργία κάνει κόντρες με το ΦΠΑ και τα ποσοστά της νέας δημοκρατίας, και οι τηλεμάγειροι με το φάντασμα του Tσελεμεντέ υποκλίθηκαν στο από κάτω



(image courtesy of fititis.gr - όχι ότι τους ρώτησα)

εγώ αποφάσισα να περάσω στην αντεπίθεση και να προσφέρω απλόχερα απασχόληση, στέγη, τροφή και ελπίδα, και να χτίσω το image του νέου έλληνα μισθωτού jet-setter. Έτσι, άρχισα σιγά-σιγά να χτίζω την Αυλή μου. Μετά τη συγκλονιστική επιτυχία του καρδιτσιώτη σεφ που έχω προσλάβει οικότροφο, απέκτησα και πολωνό παρκαδόρο, και αν όλα πάνε καλά έπονται και άλλοι.

Παράλληλα συνεχίζω ακούραστα τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό για το Φορολογούμενο της Χρονιάς του υπουργείο-οικονομικών-τρομάρα-του με έπαθλο ένα τριήμερο στα βράχια της Πειραϊκής. Έχω όλα τα φόντα:

- είμαι μισθωτός, με περιθώρια διαφυγής αντίστοιχα χρυσόψαρου σε ενυδρείο στον 5ο όροφο του Fort Knox σε κλειδωμένο δωμάτιο χωρίς τουαλέτα που θέλει να κολυμπήσει στον ωκεανό

- πέρα από το νοίκι, τα έξοδά μου σε ποσοστό 98% είναι:
  • βενζίνη ( 0,955€ το λίτρο)
  • καπνός (ειδικός φόρος 69% - χώρια το ΦΠΑ)
  • ξύδια (εδώ νομίζω ότι οι εταιρίες πληρώνονται μόνο τη φιάλη πλέον και όλα τα άλλα τα παίρνει το πασοκ)
με τέτοιους συντελεστές, μόνο οι μεγαλοεφοπλιστές και η εκκλησία που δίνουν ό,τι μπορούν οι άνθρωποι για την Ελλάδα παίζει να με κοντράρουν.
Άμα σκεφτείς και ότι αντί να κάτσω να κάνω τη δήλωσή μου κάθομαι και σας γράφω μαλακίες, μπορεί να χάσω και καμιά προθεσμία και να πάρω τη διαμαντόπιστα με κανένα πρόστιμο για καθυστερηση.
Στέλιο μπεκρή, σου έρχομαι!!! και τα ξύδια δικά μου, για την Ελλάδα ρε!
στη Γερμανία πάνε?? και στα λαμόγια στη Νέα Υόρκη? δε γαμιέται, όλοι ελληνικό DNA έχουνε ρε.

ελπίζω μέχρι αύριο να στήσουν και κανένα διόδιο στις παραλίες, γιατί έχει αρχίσει να σκάει ο τζίτζικας και εγώ με δυο πισινιές την έχω βγάλει ως τώρα (ο jet-setter που λέγαμε παραπάν ;)

από την άλλη, επειδή δεν ξέρεις τι γίνεται, άρχισα να επενδύω σε σκληρό συνάλλαγμα για μια δύσκολη ώρα, και συγκεκριμένα σε Ιρακινό Δηνάριο (thanx Ελένη - όταν η ισχυρή Ελλάδα ξαναγίνει πιο ισχυρή από το Κουρδιστάν δε θα σε ξεχάσω)



ωραίο νόμισμα, πολλά χορταστικά μηδενικά, καλαίσθητο πορτραίτο του θείου του Ιζνογκούντ, κρατιέται και στο δεξί, σαν κόσμημα.
Τα υπόλοιπα ευρά θα τα επενδύσω σε αυτά που μας κατέστρεψαν, τα CDS, γιατί τη χρεωκοπία τελικά δε βλέπω να τη γλυτώνουμε.
Ήδη φίλος ταξιδεμένος μου έκανε πρόταση για δυο πολύ γερά χαρτιά (ναι, κυκλοφορεί στο ιντερνετ, είναι κλεμμένο, το ίδιο και τα μισά λεφτά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Τώρα μου γίνατε όλοι ξύπνιοι)





αυτά για απόψε, πάω να κάνω κανένα μπάνιο, να ανοίξω μια τρύπα στη ζώνη και να πάω να τα χώσω σε φόρους.

καλό σουκού ραγιάδες!!!

2 σχόλια :