10.6.10

In the dead of night

Εδώ και μερικές μέρες με έχει πλήξει ξηρασία σε βασικότατο είδος της καθημερινής εγκεφαλικής μου απονεύρωσης. Δεν πρόκειται να το κάνω θέμα αυτό καθ'αυτό, ο κόσμος έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα, αλλά από προχθές άρχισα να νιώθω τις συνέπειες.
Άρχισα να ξαναβλέπω όνειρα! (ή απλά να τα θυμάμαι όπως με διόρθωσαν πρόσφατα. Να το συνειδητοποιώ θα ξαναδιορθώσω εγώ)

Προχθές το βράδυ ξύπνησα ιδρωμένος (από τη ζέστη) κατά τις 5. Καθώς καβαλούσα το μωρό μου (την africa γελοίοι) αμέριμνος, μια αρκούδα πετάχτηκε από το πουθενά, με σώριασε και εμένα και την africa, και όσο και να προσπαθούσα να ξανανέβω για να φύγω, με τραβούσε από το πόδι και με ξανάριχνε κάτω, χωρίς να αποτελειώνει όμως τη δουλειά της και να με φάει να πάμε για ύπνο πάλι. Καταγχωμένος αποσύρθηκα μέσα σε κάτι θάμνους για να ξαποστάσω. Όταν ξεπρόβαλα, λύκοι είχαν ζώσει τη μηχανή και δε με άφηναν να ζυγώσω. Άγχος, αγωνία, όλα αυτά που δεν ξερεις ακριβώς γιατί τα νιώθεις, αλλά είναι τόσο πρόδηλα όσο το KA-POW!!! στην υπεργελοία αρχαία σειρά με το Batman που κάποιοι είχαμε την τιμή και κατάρα να δούμε κάποτε. Και μετά ξύπνησα που λένε...



Χθες το βράδυ με συνέλαβα καθισμένο σε μια μοκέτα αποχαυνωμένα χαρούμενο να παίζω με ένα βρέφος που περπατούσε σε πόδια τόσο κοντά που το καβάλο της φόρμας του σερνόταν στο πάτωμα, και που μου έμοιαζε τρομακτικά (με την κυριολεκτική έννοια). Και "μου έμοιαζε" δεν εννοώ εξαιρετική τριχοφυία και υπερβολική ευφυία (ναι, ήμουν και εγώ υπερβολικά ευφυής σε αυτή τη γενναία ηλικία που μπορείς να χέζεσαι πάνω σου και να χαμογελάς αφηρημένα στους γύρω σου ενώ από το στόμα σου να βγαίνει σάλιο ανακατεμένο με ήχους "μπίρλι-μπίρλι-μπίρλι" και αυτά να μην οφείλονται στο ότι ήπιες κάτι φρικτά κακό - και συνέχισες να το πίνεις με μανία μέχρι κάποιος να αποσπάσει με τη βία το μπουκάλι από το σφιγμένο σα μέγγενη χέρι σου. Όσοι δε με γνωρίσατε τότε, χάσατε)

θα συνεχίσουν οι εφιάλτες μου να γίνονται πιο φρικτοί από νύχτα σε νύχτα? τι με περιμένει απόψε?

θα δω ότι είμαι Γαλάτης φύλαρχος πάνω στην ασπίδα μου με το έμβλημα της Stolisnaya και μου πέφτει ο ουρανός στο κεφάλι? ότι είμαι πωλητής παπουτσιών στο Chicago και μπαίνει στο μαγαζί μου το Ετήσιο Συνέδριο Γυναικών Κατά Της Δαιμονοποίησης Της Χοληστερίνης για να βρουν κάτι κομψό να φορέσουν για τη βραδιά της απονομής της Χρυσής Πανσέτας? ότι γίνεται διαχειριστής στην πολυκατοικία μου ο Καρατζαφέρης? ότι μου έπεσε το @ρχιδι? ότι μου φάγαν το μπιφτέκι μου?

ο πιο σκοτεινός, παράλογος, λαβκραφικός μου φόβος όμως είναι να ξυπνήσω στη μέση της νύχτας με καρφωμένη στο μυαλό την ιδέα ότι έχω μπει στα 33...

8 σχόλια :

  1. Εντάξει τώρα. Σκύψε σου έρχεται φροϋδική χλαπάτσα.

    Το όνειρο στο οποίο καβαλάς το μωρό σου, όπως και οποιοδήποτε όνειρο εμπεριέχει στοιχεία ταχύτητας, πτήσης, πτώσης είναι απλά ένα λογοκριμένο σεξουαλικό όνειρο. Την αρκούδα βρες την μόνος σου.

    Ακόμη και τα μωρά ξέρουν πως όνειρα στα οποία φροντίζεις ή ασχολείσαι με μωρά είναι λογοκριμένα όνειρα αυνανισμού.

    Θα λάβουμε υπ'όψη πως το μωρό στο οποίο αναφέρεσαι είναι κάτω από το σπίτι σου, ενώ ένα άλλο μωρό την έχει κάνει. Θα λάβουμε υπ'όψη την λανθάνουσα χρήση της λέξης "καβαλ- ούσα" και μάνι- μάνι θα συμπεράνουμε πως πέρα από το ότι σου τέλειωσε το μούσλι, έχεις γκάβλες $199.99 στο λογαριασμό μου γεια σας.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε, όσα και να σε πλερώνανε στην αγγλετέρα λίγα ήσανε.

    από την άλλη, εγώ δε σου χω δώσει μία και πάλι πολλά με φαίνονται.

    ευχαριστώ ρε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εδω βοσκεις ρε? και γω σου τα'πα στο ...νοικι!!!χρονια πολλλα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε air-condition στο σπίτι έχεις; Σε έχει βαρέσει η ζέστη μου φαίνεται. Όσο για το παιδί -αφού σου μοιάζει- δικό σου είναι. Πούλα την africa και πάρε ένα πολυμορφικό Toyota με 12 καθίσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ΠοΜ: που να βόσκω Πούλε μ'? με το φως με βάζουνε, με το φως με βγάζουνε, τι έχω το έρμο και ψοφώ? Να είσαι καλλλλά ρε!!!!

    @DK: έχω αλλά δεν το ανάβω για να με βαράει η ζέστη. Κάπως πρέπει να την ακούσω και εγώ ;)
    Όσο για τις συμβουλές, θα τις ακολουθήσω.
    ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ δηλώνω οτι ουδεμία σχέση έχω με την αρκούδα του ονείρου σου , αλλά εξηγώντας το φρουδικά και παραψυχολογικά μάλλον σου έχω λείψει!χαχαχα

    Για ΣΚ σου προτείνω free camping, λίμνη Πλαστήρα, με μερικούς ακόμη βαρεμένους σαν κι εμάς!
    Μπορεί να δούμε και αρκούδες...χαχαχα!

    Αν ξεφύγεις απο τα αριστερίζοντα φεστιβάλ των ΣΚ θα χαρούμε να δούμε εσένα και την ΧαΖοΒιόλα Αφρικάνα σου!

    RKD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και χρόνια πολλά ρε!
    RKD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε μπελάς που μας βρήκε με το Φροϋντ... ευτυχώς δεν έχετε πιάσει το de Sade...

    για τα ΣΚ έχεις τα δίκια σου, η δροσά πάει στα βουνά με την τρέλα, αλλά έχω καψούρα με την Εύβοια, και εκείνες τις κοπάνες Παρασκευή μεσημέρι για βολτίτσες μακρύτερα τις βλέπω σε καρτ-ποστάλ πλέον.

    πάλι με χρόνους με καιρούς... και ευχαριστώ ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή