2.8.11

Τα πιάσαμε τα λεφτά μας

"Με στόχο τη φοροδιαφυγή, ο υπουργός Δικαιοσύνης Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, εξήγγειλε σήμερα τα νομοθετικά μέτρα για τη δυνατότητα ταυτοποίησης των διαχειριστών στα ελληνικά ιστολόγια, όπως και την άρση του απορρήτου. "

ε, θα βγάλω και εγώ τα εκατομμύρια που κερδίζω από το blog στο εξωτερικό (προς το παρόν τα έχω θαμένα σε τσουβάλια στα ελληνοαλβανικά σύνορα, 5 μέτρα μέσα στο ελληνικό έδαφος γιατί δεν άντεχε η συνείδησή μου να τα φυγαδεύσει μετά τις προτροπές στελεχών της κυβέρνησης που έχουν πιθανότατα βγάλει τα δικά τους ένα δυο χρόνια τώρα).

πέρα από το κύριο, σοβαρό, στοχευμένο στόχο της πάταξης της φοροδιαφυγής, θα σκεφτώ λίγο παραπέρα από τους κυβερνώντες και θα τους υποδείξω μια άλλη χρησιμότητα που μπορούν να έχουν τα εν λόγω μέτρα. Να πατάξουν χαμερπά υποκείμενα που διασπείρουν λίβελλους και συκοφαντίες κατά καθ'όλα ευυπόληπτων και καθώς πρέπει πολιτικών και επιχειρηματιών (όπως, χάριν παραδείγματος έκανα στο τέλος της προηγούμενης παρένθεσης). Καταλαβαίνω ότι οι δημοκρατικές παρωπίδες της κυβέρνησης και η εμπιστοσύνη της στη γνώμη και το συμφέρον του ελληνικού λαού αλλά και του κάθε Έλληνα πολίτη ξεχωριστά δεν επέτρεψαν τη σύλληψη αυτής της διάστασης του θέματος, αλλά εγώ πάντα πίστευα ότι πρέπει το καλό να λέγεται, ή να καπνίζεται.

βάση τούτου, αν για παράδειγμα, αναφερόμενος στην παραπάνω είδηση, έγραφα

"γαμώ το μουνί που σας πέταγε, γαμημένα μπάσταρδα ασπόνδυλα ξεπουλημένα μουνόπανα, να σας φάνε τα σωθικά τα σκουλήκια ξύπνιους"

θα κινδύνευα οπωσδήποτε με δίωξη για εξύβριση, και πιθανώς για προτροπή (των σκουληκιών) προς εγκληματική ενέργεια. Ευτυχώς το επίπεδό μου δε μου επιτρέπει τέτοιες εκφράσεις.

Αιδώς Αργείοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου