17.12.14

τρελλές σφαίρες

- φίλοι;
- φίλοι

μπανγκ. η σφαίρα καρφώθηκε στο κρανίο του με ταχύτητα 251 μέτρων το δευτερόλεπτο, ταχύτητα 40 φορές μικρότερη από όση χρειάζεται για σε πάει στο διάστημα από τον παρόντα πλανήτη, αλλά ικανή και με το παραπάνω να σε στείλει πολύ παραπέρα.

(περιλαμβάνει κοινωνικό μήνυμα)

ή απλά σε διάφορα μέρη του τοίχου για όσους τυγχάνουν non-religious, non-spiritual.

αυτό σημαίνει ότι είχε περίπου 0.0004 δευτερόλεπτα για να περάσει όλη του η ζωή μπροστά από τα μάτια του.
ΑΝ είχε προλάβει να καταλάβει ότι ήρθε επιτέλους η στιγμή να παίξει το απόλυτο προσωπικό του highlight film σε fucking fast forward. Το οποίο μάλλον δε συνέβη ποτέ.

Όπως διάβασα στο πιο ενδιαφέρον άρθρο που έπεσε στα χέρια μου σήμερα, όταν αποφάσισα ότι είμαι πολύ κουρασμένος για να αρχίσω τα γκράφιτι στη σελίδα της ΕΛΑΣ στη wiki, συνεπικουρούντος μάλιστα πως έχω ξεχάσει το password μου. Μα κοίτα μεγαλεία

The policemen that are composing the special units, are highly trained not only in the armed forces, but also in foreignagencies while a large number of its personnel holds various University degrees. Although it is extremely effective and known for its "No-Mistakes" policy, it is an agency which is based on very friendly and cooperative relations with the citizens.

τα πτυχία δεν κρύβονται


Βρωμοκοπάει Δένδια αυτό παιδιά, σόρρυ, νιώθω σα να έκλασα μέσα στο σαλόνι σας από το pc χρονιάρες μέρες.

Στο θέμα μας

8.5 millisecond για να καταλάβει ο αερόσακος τι έγινε και να αρχίσει να ανοίγει
17 millisecond για να ακουμπήσω τον αερόσακο, 30 μέχρι να γίνει ο καλύτερός μου φίλος ever
70 millisecond για να επιστρέψω στην αρχική μου θέση
350 με 500 για να αρχίσω να υποψιάζομαι ότι η μπουγάδα που έχω να απλώσω, υπό βροχή, δεν είναι πλέον το πιο σημαντικό θέμα της ημέρας

χωρίς ζώνη και τον αερόσακο, η ιστορία σταματάει κάπου εκεί στα 30. Στο σενάριο της σφαίρας τα πράγματα είναι κάπως πιο ρομαντικά καθώς οι διακόπτες πέφτουν ένας ένας, ή εξήντα εξήντα τέλος πάντων, και κάπου εκεί υπάρχει η πιθανότητα να μείνει με αυτήν την εικόνα στην οθόνη του μυαλού του


και φυσικά το τηλέφωνο του τέλλου στην αγγλία το '96 (00441273694031) κάπου στο back end.


Εγώ έναν πονόδοντο έχω βασικά, δεν είχα σκοπό να βγει βαρύ και σκοτωσιάρικο το post, έχω και τη ρόδα του christmas factory απέναντι και η χριστουγεννιάτικη διάθεση δε με αφήνει ποτέ

γι'αυτό και εγώ θα σας αφήσω με κάτι σχετικό μεν, χαριτωμένο δε




2 σχόλια :

  1. τώρα που είπες χριστούγεννα, θυμήθηκα τις παλιές ημέρες που τα δέντρα ήταν στολισμένα με σκουπίδια και τα φύλαγαν highly trained officers...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. those were the days...
    όμως μπορούμε και καλύτερα, να στολίσουμε δέντρα κρεμώντας highly trained officers. αν θέλουμε να φτάσουμε στην πλήρη αντιστροφή, μπορούν και να τους φυλάγουν σκουπίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή