13.2.09

Για τον Άγιο Βγαλεγδίνο

Έρωτας και εκκλησία. Σα να λέμε μπουρδελότσαρκα με παρέα τις 5 μεγαλύτερες σε ηλικία θείες σας. Τι περιμένετε; Μέχρι και το όνομα φανερώνει την προσπάθεια της μεγαλύτερης παγκόσμιας ένωσης για την ανεραστία (πλην παιδοφιλίας και αρσενοκοιτίας που είναι και παραδοσιακά δικά μας) να συμμαζέψει τις ορμόνες του σατανά.

Βάλε κάτι πάνω σου, Ντύνω και εγώ, άντε να δούμε κανέναν αστράγαλο να γουστάρουμε.
Βαλεντίνο μας τον βγάλανε και μας τον φορτώσανε, γιατί η καθολική εκκλησία το έχει ρίξει στο subliminal messaging από πολύ παλιά. Διαβάστε και κανένα Νταν Μπράουν να ξεστραβωθείτε :P

Παρεπιπτόντως, Βαλεντίνος σημαίνει Άξιος (κατά τας ιαχάς που ακούγονται στις ενθρονίσεις πατριαρχών και στις τσόντες. Από τότε που λατινικά μιλάει μόνο το Βατικανό όμως, μας το κάνανε γαργάρα και αυτό και χαίρονται μεταξύ τους. Χμ... ενδιαφέρουσες προεκτάσεις έχει αυτό, τέλος πάντων...)

Όπως μας έχουν ενημερώσει οι δικοί μας ιεράρχες (αυτοί που πληρώνουμε εμείς, γιατί τους καθολικούς τους πληρώνουν οι κουτόφραγκοι, οπότε δε μας πέφτει και λόγος), αυτά είναι ξενόφερτα και μαλακίες. Εμείς έχουμε δικό μας λέει.

Στάνταρ έχουμε, και μάλιστα πολλούς.

Δίας ( clap clap clap, σόρρυ, αλλά δεν παίζεται ο θέουλας, αυτά που έχει κάνει για να πηδήξει δεν τα έχουν κάνει ο Τομ Κρουζ, η ομάδα Άλφα, ο Μαγκάιβερ και οι Q μαζί), Αφροδίτη, Πρίαπος, Ζωή Λάσκαρη, για να αναφέρω μόνο τα μυθολογικά πρόσωπα. Αλλά αυτοί πηδούσαν, δεν...

δεν...

τι σκατά έκανε αυτός ο Βαλεντίνος εν τέλει? Εγώ που είμαι οπαδός της ποιοτικής fast food μόρφωσης (γιατί η άλλη αφήνει πολλά άπλυτα) κάνω quote τη wikipedia:

Of the Saint Valentine whose feast is on February 14, nothing is known except his name and that he was buried at the Via Flaminia north of Rome on February 14

Μάλλον τα μπουρδέλα είχαν στη Via Flaminia...

Εν κατακλείδι, αν θάψω μια ψαροκασέλα με κόκκαλα στη Φυλής με την επιγραφή
" Όσιος Βγαλεγδίνος, άνευ χαρτοφυλακίου αναζητά εργασία στο ορθόδοξο εορτολόγιο ", έχω πολύ καλές πιθανότητες. Eίναι και kinky... ;)

Κυρίες και κύριοι, καλό ξεφάντωμα, όχι τίποτα άλλο, αλλά πέφτει και Σάββατο και μπορείτε να το τραβήξετε μέχρι πρωίας. Και αν γίνει σήμερα ή μεθαύριο αντί για αύριο, δεν έγινε και τίποτα, σκεφτείτε το σα να μην οδηγήσατε του Αγίου Χριστόφορου.

8 σχόλια :

  1. Ναι μπεμπέ μου, μαζί σου όλοι μας

    (κλαπ κλαπ)

    αλλά!

    ΜΗ μου ξαναπείς ότι "σήμερα είναι η επέτειός μας μπλα μπλα μπλα" :P

    καλά να περάσετε αύριο βλαμμένα !

    εγώ θα παρτάρω σπίτι σου :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε γκάλας λες οτι έχουμε δικούς μας και μάλιστα πολλούς...οκ...

    α) οι δικοί μας ποιοι είναι?
    και
    β) οι πολλοί είναι ο εξής ένας, Δίας...θα μου πεις ένας που γαμάει για δέκα, αλλά πάλι ένας είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε οξαποδώ,

    α) έχω άλλους τρεις από κάτω από τον πηδήκουλα πατριάρχη του δωδεκαθέου.

    β) έχω άλλους τρεις από κάτω από τον πηδήκουλα πατριάρχη του δωδεκαθέου.

    γ) να συνεχίσω?

    δ) μην αγχώνεσαι, όλα θ'κα μας είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε συνέχισε...αφού έχεις κι άλλους τρεις....

    δ)δεν αγχώνομαι, αμα αγχωθώ θα μου ασπρίσουν τα μαλλιά

    peace!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. που τους έχω??? α! κάτω από τον πηδήκουλα πατριάρχη του δωδεκαθέου.

    ε) σου πηδιέται και το στομάχι, ασ' τα να πάνε...

    pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε δεχόμαστε ανώνυμα αιτήματα.

    Ανώνυμες δωρεές, ναι.
    Αιτήματα όχι.

    Και ένα σύντομο βιογραφικό θα βοηθούσε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επώνυμα λοιπόν...


    θέλουμε ποοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοστ
    αλλιώς δεν έχει γούτσου γούτσου :P

    aaaaaahahha

    ΑπάντησηΔιαγραφή