26.1.10

Πότε πήγε 27?

έλειψα 10 μέρες στο Θιβέτ για διαλογισμό και shopping και πήρε όλον τον κόσμο από κάτω. Σε 6-7 blogs που έχω για να ξύνω στη δουλειά παρακολουθώ, δεν κουνιέται φύλλο, πέρα από το malaka που έγραψε εκείνο το γαμάτο με το laptop που βγάζει καπνό γιατί εκλέγει Πάπα και ένα κομμάτι του οξαποδώ.

Είναι προφανώς η Μεθεόρτια Κατάθλιψη, παλιοημερολογίτες είμαστε άλλωστε όλοι και δεν έχει κλείσει βδομάδα από τα Φώτα ακόμη. Βαστάτε Χριστιανοί, έρχονται σατουρνάλια.

Βασικά δεν έχω και κάτι να πω, απλά δε μου άρεσε το μεγάλο μεσοδιάστημα από το τελευταίο μου post και είπα να δώσω ένα σημείο ζωής για να μη χαίρονται όσοι μου χρωστάνε λεφτά ότι παίζει να αποδήμησα εις κύριον. Εδώ είμαι και θυμάμαι ακόμη τα 3 λεπτά που και καλά δεν είχες για ρέστα δεσποινίς ταμία επώνυμου σούπερ μάρκετ.

Όσο για τους πιστωτές μου, μην αγχώνεστε, ο κληρονόμος μου, ο πιστός μου σκύλος ο... ε... Έθελμπερτ, θα σας αποζημιώσει όλους μέχρι γιουροσέντ. Γουφ

Μιλώντας για λεφτά, γαμώ το 2010. Κατά τα άλλα δεν έχω κανένα παράπονο, τουναντίον, γαμώ τις χρονιές. Ζυγό, μη-δίσεκτο, στρογγυλό, τέλειο. Και έχει αρχίσει με μπάντες, όπως θα περνούσε σουρωμένος μινάρας με νέο μωρό στο αυτοκίνητο τα roundabouts της Ηλιούπολης. Αλλά από μαρούλι, Σαχάρα.

Ευτυχώς σκοπεύω να δω σε όνειρο ότι βρίσκω λέει ένα δελτίο Τζόκερ στο δρόμο, σκύβω να δω τι είναι, βλέπω ότι είναι ένα δελτίο Τζόκερ στο δρόμο και ετοιμάζομαι να το παρατήσω. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή ακούω το στρίγγλισμα των φρένων και βλέπω να μεγαλώνουν ιλιγγιωδώς τα φώτα ενός σπορ αυτοκινήτου που κοστίζει πιο πολύ από την ψυχή μου. Ο πανάκριβος προφυλακτήρας (χοντρικά ο ντόπιος εισαγωγέας τον πουλάει όσο κάνει το σπίτι μου, χωρίς την ψυχή μου) σταματάει λίγα ångström μακριά από το κορμί μου, η πόρτα ανοίγει και μία ύπαρξη σαν τη Ridealgh εδώ, ντυμένη σαν την Ridealgh εδώ, βγαίνει να δει αν με χτύπησε, κοιτάζει το δελτίο, μου λέει ότι αυτό το δελτίο κέρδισε 14 εκατομμύρια ευρώ σε υψηλής απόδοσης ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου (6.25% χοντρικά), με ερωτεύεται για τον χαρακτήρα μου και γιατί τρελαίνεται που το ένα αυτί μου είναι πιο ψηλά από το άλλο, και ξυπνάω.

Αμέσως γράφομαι σε οποιαδήποτε αίρεση μου εγγυάται ότι τα όνειρα βγαίνουν αληθινά or your money back, την πιστεύω, και λύνω το πρόβλημά μου. Το όνειρο βγαίνει αληθινό, αλλά τότε:

- Το ελληνικό δημόσιο (με μικρά πλέον, παίζει σημειολογία) τελικά σταματάει να μας κρατά σε αγωνία και ελαφρά ενόχληση, και επιτέλους χρεωκοπεί.

- Ανακαλύπτω ότι τελικά η Ridealgh εδώ δεν είναι τελικά αυτό ακριβώς που θέλω από μια γυναίκα

Κανονίζω να πάμε για ένα καφεδάκι να τα πούμε, και ως τότε κάθομαι στο pc μου και στέλνω κανένα βιογραφικό.


Ζωάρα

14 σχόλια :

  1. ευχαριστώ, μου το λέει και η οδοντίατρός μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άλλους 10 πόντους πάνω ή κάτω?

    και εν πάσει περιπτώσει,
    στους πόσους κερδίζω μπρίκι για εσπρέσσο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μιας που η τελευταία λέξη του ποστ είναι το βιογραφικό, συνειρμικά με ήρθε στο μυαλό αυτό που με είπε η μάναμ σήμερα...η ΕΛ.ΑΣ (οι μπάτσοι δηλαδή) ψάχνουν να βρουν πτυχιούχους του συναφιού για πολιτικό προσωπικό...αυτο με ήρθε, αυτό σε λέω γκάλας....και ο σατανάς μαζίς

    υ.γ. ο εξαποδώ κομματάρα, οχι απλά κομμάτι...να τα λέμε αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σήμερα, κατά διαβολική συγκυρία, τσέκαρα που λες στην ΕΥΠ για δουλειά, αλλά έχει να γίνει από το 2008 διαγωνισμός. Για να είμαστε έτοιμοι όμως ως τον επόμενο, το site της μας δίνει τα SOS υπό, μορφή FAQ, το οποίο μοιάζει πιο πολύ με WTF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Egw sou dinw 16,8 pontous.

    Ante 17, giati 3erw ti sexy eswrouxa foras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ... είναι καιρός να φύγουν τα παιδιά για ύπνο.

    έφυγαν? και να μην έφυγαν, χέστηκα, εγώ παιδιά σκυλιά δεν έχω (σόρρυ Έθελμπερτ, καιρός να το μάθεις, υπάρχεις όσο και ο Αη Βασίλης)

    όπως είπα και σε μια φίλη της kokkino από πάνω, και εσύ κλέβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sorry pou vgaino ektos thematos, alla file ghallas ta videakia pou yparxoun sto epaggelmatias.blogspot.com einai megaleiodi....akoma perissoterp epeidi eimaste latreis tou peloponnisiakou megaleiou...tha gonatiseis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αργούν να φτάσουν τα νέα από την Πελοπόννησο εκεί πάνω, ε? Θα 'ναι το αντάρτικο στα Τέμπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. me tetoious odigous oi paradoseis einai just in time...gamithike i piperia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. egw pantws akoma den katalabw giati oi pontoi mporoun na pane mono katw 'h panw kai oxi aristera h dexia 'h sth z diastash...
    opws kai na'nai, mallon to epathlo tha einai automatos thganhths patatwn gia tis duskoles nuxtes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. a!kai mia dieuthunsh-empneush gia ferelpides neous me anushxies gia thn epaggelmatikh tous apokatastash. check this out(or in 'h sth z diastash):
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=123246

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οκ, θα πρέπει να αρχίσουμε από τα βασικά πάλι...

    σχετικά με το γιατί δεν βάζουμε τους έξτρα πόντους αριστερά ή δεξιά:

    check Symmetry Equals Sex section

    για τη z διάσταση, σε ένα τυπικό καρτεσιανό τρισδιάστατο σύστημα συντεταγμένων, z διάσταση είναι το βάθος. Ευχαριστώ, αλλά 10 πόντοι μπάκα είναι ένα δώρο που θα έκανα εγώ στον εαυτό μου αν αποφάσιζα να γουρουνιάσω.

    σχετικά με τα επαγγέλματα του μέλλοντος:

    σίγουρα θα προσλάμβανα (θα προσλάβω?) 92 χειρούργους αύξησης μνήμης, και μία προσωπική μάνατζερ (αν βοηθήσουν οι προηγούμενοι και το θυμάμαι ακόμη). Για εμένα, ίσως δοκιμάσω τον προσωπικό παρουσιαστή ειδήσεων. Πάντως, αν η μαλακία ήταν εργόχειρο, πολλοί θα είχαν εξασφαλισμένη την τύχη τους και στο μέλλον (ναι, μιλάω για τους συγγραφείς του άρθρου).

    Εγώ θα είχα να αντιπροτείνω:

    - θηρευτής/συλλέκτης
    - σαμάνος
    - υδροσκόπος

    και, σε αισιόδοξο σενάριο,

    - διαδικυαρχαιολόγος
    - άνθρωπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή