13.7.13

ποιος μπαγλαμάς;

χειρότερα, μου σπάσανε τη φραπεδιέρα.

Rest in Pieces

και το έγραφε ο καφές Extra Strong, δεν τον πίστεψα

χο χο χο

μόνος μου την έσπασα δηλαδή, παίρνοντας σβάρνα με το γόνατο το καλώδιο που τη συνέδεε με τη ζωοδόχο πρίζα, αφού είχα κοπανήσει τον αστράγαλό μου στο κρεβάτι κατά τη μεταφορά στο καθιστικό του ανεμιστήρα αφού τον κοπάνησα και στις δύο πόρτες που βρήκα στο δρόμο. Σοφά ο ρωμαίος νομοθέτης απαγόρευε την έξοδο των πολιτών από τα domibus των πριν πιουν τον πρωινό τους καφέ.

και να σκεφτείς ότι οδηγάω κάθε μέρα μέχρι τη δουλειά έτσι. τέλος πάντων, είναι γνωστό ότι στα σπίτια μας συμβαίνει σχεδόν το σύνολο των οικιακών ατυχημάτων. 

αναβυθιζόμενος σε γνώσεις παλιές και αραχνιασμένες ανέσυρα τη φοιτητική μέθοδο ανάδευσης του καφέ, του λεγόμενου "κνίτικου".

ήτοι, παίρνεις το καλαμάκι, το κόβεις στη διάμετρό του και ανασηκώνεις τα δύο προκύπτοντα στελέχη εν είδει πτερυγίων, και φτιάχνεις ένα χειροκίνητο, με τις παλάμες, όπως οι κουβανές παρθένες τρίβουν με τα μπούτια τους τα πούρα, αλλά με τις παλάμες, "φουρφούρι" (εκ του χειρονακτικού κάματου φαντάζομαι η ονομασία "κνίτικος"). 

Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ αν και ενδεχομένως και η απόδειξη του καταδικασμένου αναχρονισμού της παρούσας ορθόδοξης μαρξιστικής-λενινιστικής ανάγνωσης της ταξικής πάλης έγκειται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά (σε εμένα τουλάχιστον, αν έχετε αποδείξεις για πρότερα εγχειρήματα θα μιλήσετε με το δικηγόρο μου) ο προκύπτων καφές ήταν φρέντο εσπρέσσο, και όχι ο στιβαρός καταξιωμένος φραπές. O tempora o mores, ψόφησε ο γάιδαρος και πήρα DaihatSUV.

Το εργαστήριο υδροδυναμικής γνωστού αμερικάνικου ριζοσπαστικού πανεπιστημίου ακόμη δεν έχει καταλήξει στο κατά πόσο η προκύπτουσα αμφίδρομη κίνηση μπορεί να εξασφαλίσει την επιθυμητή τυρβοειδή ροή σε σχέση με τη συνεχή μονόδρομη κίνηση,
εγώ πάντως λέω να το παίξω όχι γιατί ο καφές προέκυψε πιο flat από προπέρσινο ale παρατημένο σε πάγκο εγγλέζικου πανηγυριού με χαλασμένο σολωμό.

προβοκατόρικο υστερογράφο:

το ότι ψάχνοντας τα google images για "καφές κνίτικος" μου έβγαλε φωτογραφίες Χεζμπολάχ, Μασράλα και σύριζα μετά από δυο τρεις της ΠΚΣ για ξεκάρφωμα, το αφήνω στην ιστορική χλεύη


3 σχόλια :

  1. ειλικρινά απορώ με την ψυχραιμία σου να βγάλεις φώτο την σπασμένη φραπεδιέρα, εμένα άμα μου συνέβαινε αυτό θα με είχε καταβάλει η απογοήτευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ αρχικά πάγωσα και πακετώθηκα σοβαρά, αλλά μετά σκέφτηκα τον Euronymous που πήγε πήρε φωτογραφική να τραβήξει τα μυαλά του Dead στο πάτωμα και πήρα κουράγιο. είχα κ φωτογραφική μέσα στο σπίτι, ξεφτίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή