8.4.14

Ίντερ - Άξιον ( 0 - 0 93' )

λοιπόν, τώρα που μείναμε 2-3 εδώ μέσα που να επισκεπτόμαστε το blog πάνω από μια φορά το μήνα, και δεν είμαι καν σίγουρος ότι είμαι και εγώ σε αυτούς, ήρθε η ώρα της πρώτης πραγματικά διαδραστικής στιγμής αυτού του blog.

Μέχρι τώρα γράφω εγώ μαλακίες, και άντε να έμπαιναν ένας δυο άνθρωποι, συνήθως όσοι τους χρωστούσα και μου έκαναν μία κομψή νύξη ότι δε με ξέχασαν, να πετάξουν μια κουβέντα. Αυτό τέρμα, που έλεγε και ένας άλλος και τον κάνανε πρωθυπουργό, οπότε καλό θα 'ναι.

Ήρθε η ώρα να βάλεις το ίντερ στό ίντερνετ, και το αποσμητικό δίπλα σε μια σοκολάτα.

Καλοκαίρι έρχεται, πρέπει να μπούμε σε mood.



κοκτέηλ




Μπορεί να είναι το αγαπημένο σου, μπορεί να το πίνει η γιαγιά σου, μπορεί μόλις να το εμπνεύστηκες,

μπορεί να διαβάσεις το post αύριο το πρωί με το χέσιμο ή σε 200 χρόνια ψάχνοντας στο google πώς να πληρωθείς μαγνητική από το ΤΣΜΕΔΕ,

μπορείς να το αφήσεις ανώνυμα αν είσαι κότα, ή επώνυμα να μου θυμήσεις πόσα σου χρωστάω


αλλά αν διαβάσεις το post πρέπει να στείλεις ένα cocktail, αλλιώς θα σου έρθει πολύ δυσοίωνο και θανατερό και κακόγουστο chain mail που θα πρέπει να προωθήσεις σε 10 γνωστούς και πρώην φίλους σου ασφαλιστές.



υγ. αν τα πάτε πολύ καλά, μπορεί να πάρω και ξύδια και αν μαζευτούμε να πιούμε τα καλύτερα




και το χειρότερο

9 σχόλια :

  1. Ε, το κλασσικό: 1/3 bacardi, 1/3 blue curaçao & 1/3 χυμό λεμονιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με havana πίνεται;
    δεν έχει και curaçao ο μπάρμαν μου, θα βγω στη γύρα να το δοκιμάσω
    ( είναι κλασσικό αυτό ωρέ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράσινο τσάι με ροζ πιπέρι και ιβίσκο!!!!

    Ουάου! Γαμάτη αυτή η διαδραστικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας το κάνουμε. Αλλιώς, παρε γαρίδες, μαγιονέζα, κέτσαπ, μουστάρδα και ομπρελίτσα κ κάνε shrimp cocktail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βενζίνη, λάδι, στουπί άμα είναι να το ξεφτιλίσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε περίπτωση, άμα θέλεις στατιστικά για το μπλογκ υπάρχουν και άλλα εργαλεία, τι σκατά σας μαθαίνουν εκεί στη δουλειά;

    Τεσπά, εγώ του σκέτου είμαι αλλά άμα επιμένεις:

    https://imgur.com/gallery/jWrSt

    Τα λεφτά πότε θα μου τα δώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε διαδικτυακό ρετάλι, άμα θέλω να βρω λίστες ρωτάω το θείο μου που ξέρει google. είναι προσωπική η ερώτηση.

    btw, θα στατιστικά για το blog τα έχει γαμήσει ένας βλαμμένος που spamάρει σαν παλαβός αλλά του κόβει τα σχόλια ο blogger.
    αλλά δεν είμαστε νούμερα, είμαστε άνθρωποι νούμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Day-O
    rum & whisky bourbon & cherry brandy & chartreuse (κίτρινο) & χυμό ανανά & 3 φράουλες & 1 κρόκο αυγού (προαιρετικά)

    Αναμειγνύεται στο shaker με πάγο και σερβίρεται σε ποτήρι old-fashioned γαρνίροντας με κερασάκι και φέτα πορτοκαλιού.
    Οι αναλογίες δεν έχουν καμία σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Chartreuse (pronounced: is a French liqueur made by the Carthusian Monks since 1737 according to the instructions set out in the secret manuscript given to them by François Annibal d'Estrées in 1605. It is composed of distilled alcohol aged with 130 herbs, plants and flowers

    τέτοια θέλω να βλέπω. φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι μάλλον δε θα το πιούμε αυτό. Στο φούρνο από charteuse έχουν μόνο το Liqueur d'Elixir, χάλια θα βγει

    ps. "Οι αναλογίες δεν έχουν καμία σημασία." ναι, ούτε το μέγεθος #ψέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή