23.5.14

България, тук идвам

25 ψηφίζουμε, 25 φεύγουμε!

όχι που θα κάτσω να με κατουρήσει εμένα ο γκοτζίλα που θα πάτε να ψηφίσετε κουμουνιστές άθεα καθάρματα

ιδανικός προορισμός η Βουλγαρία, αφ'ενός για μεταφορά τεχνογνωσίας σχετικά με το πως ζεις με 200 ευρώ το μήνα, αφ'ετέρου γιατί είναι από τα λίγα μέρη στον πλανήτη που θα βρεις να πουλάνε σουβενίρ σφυροδρέπανα και σβάστικες δίπλα δίπλα. Όπως και να έρθουν τα πράγματα, εγώ θα γυρίσω προπονημένος.

καλό βόλι, καλό (μου) δρόμο και καλό καιρι όταν γυρίσω ρε κουφάλες που θα με πήξει στη βροχή ο καιρός ο ανάλγητος στο ανέβασμα


4 σχόλια :

  1. Αντί να γράφεις εξυπνάδες στα μπλόγκια δεν κοιτάς να ετοιμάσεις κάνα σώβρακο μπας και γλιτώσεις το μπάνιο στην Εθνική; Όχι τίποτ' άλλο, αλλά με τα ηλεκτρικά που έχεις δεν είσαι και για πολλές υγρασίες, τουλάχιστον να περάσουμε τα σύνορα... Μετά σε βλέπω 2κάβαλο στον μπάρμπα που θα έχει 3βάλιτσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτοιμα τα σώβρακα από νωρίς φίλος...
    τα ηλεκτρικά μου είναι γαμώ, επιπέδου νέον επιγραφή κωλόμπαρου σε ενυδρείο, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...
    σίγουρα έχω ξεχάσει τα μισά που θα ήθελα, αλλά πιθανότατα τίποτα που να χρειάζομαι πραγματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρε μόνο την αξιοπρέπειά σου γιατί ψηφίζεις κιόλας.. Μετά άφησέ την στο εκλογικό και θα την μαζέψουμε στο γύρνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. την αξιοπρέπειά μου την άφηνα κάθε φορά που έμπαινα σε πλάνο για φωτογραφία ( or anywhere else for that matter ) μαζί σου.

    κομμάτια να γίνει, πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή