10.6.14

Ηλείαση


Ηλεία, ευλογημένος τόπος που λέει και ο φίλος της στήλης Satan_M_L

(βγαίνει και σε ΛΜ? σαν το ΚΚΕ?)

αυτό το εγγλέζικο ερωτηματικό τελικά με νίκησε, γαμώ τα greeklish από όπου και αν προέρχονται, αλλά εδώ παραδέχομαι την ήττα μου

πίσω στο θέμα

Ηλεία

έχει βγει αυτή η φήμη που συνοδεύει τους Πυργιώτες, μπορεί να έχει υποπέσει στην αντίληψή σας, αν όχι welcome to planet earth,

η προσωπική μου εμπειρία παρόλα αυτά δεν κολλάει για κάποιον ακατανόητο λόγο. Πέρα από τα συμπαθέστατα σκυλιά τους,


ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΤΕ ΣΤΑΝΕΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ 

ΠΟΤΈ


κάποιες γραφικές ίσως παρουσίες που περιβάλλονται από ομιχλώδεις φήμες,


και το Δήμαρχο Ζαχάρως


εγώ ως τώρα είχα εξαιρετικές επαφές με τον ντόπιο πληθυσμό (όχι, τον γκάνγκστα δήμαρχο δεν τον έχω πετύχει, αλλά έχω διαβάσει τόσα που τον νιώθω σα δικό μου άνθρωπο.ή όχι και τόσο. άνθρωπο.)

τελευταίο περιστατικό προσφιλέστατος ιδιοκτήτης ψησταριάς, όχι δε θα κάνουμε διαφήμιση, αλλά είναι στην Κρέστενα στην πλατεία, έχει δύο ψησταριές, αν τη βρείτε εγώ δεν είπα τίποτα, πάντως είναι μαλλιάς σκουλαρικάς 62 χρονώ και ο γιος του παίζει χέντριξ στην Αθήνα

το μπιφτέκι γαμάει

ο οποίος μας κέρασε τα κρασιά μας, τα οποία ήταν παρεμπιπτόντως συμπαθέστατα, πράγμα επίσης μη αναμενόμενο μιας και στα πανηγύρια που έχω πετύχει δεν τα βάζουν στο στόμα τους ακόμη και αν χρειαστεί να κουβαλήσουν άμστελ από την Πάτρα.


Ενιγουέι, περάσαμε καταπληκτικά, παίξαμε πολύ φρίσμπυ, θα έβαζα και φωτογραφίες αλλά εις εκ των συναθλητών αθλείτο με το τσουτσούνι να κρέμεται και οι καιροί είναι πονηροί και εγώ δεν ανεβάζω τέτοια πράγματα εδώ πέρα να μπλέξουμε

και όσο και αν ο καιρός πήγε να μας παίξει πουστιά και να μας ξενερώσει


εμείς δε μασήσαμε, μπήκαμε εγκαίρως στο αμάξι με την αίσθηση ελευθερίας που μόνο η φύση εμπνέει, και πήραμε τον πούλο για τις δουλειές μας

και κλείνω με μία ανατρεπτική νότα, στις παραλίες αδέρφια




5 σχόλια :

  1. Πάντως εγώ αυτά με την Κρέστενα τα θεωρώ φτηνή ντόπια προπαγάνδα (ναι μέχρι και στη wikipedia φτάσανε), αλλά καρφώθηκαν χοντρά από το Νοσοκομείο Κρεστένων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις φάει και εσύ την πασοκική προπαγάνδα φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρχίσατε πάλι τα πασοκικά και δεν καταλαβαίνουμε τι λέτε...την ευλογία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις απομακρυνθεί χρόνια από τη ζωογόνα επιρροή της πελοποννήσου και χάνεις τα υψηλά νοήματα...
    βοήθειά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συνεχίζω όμως να την εξυμνώ...

    https://plus.google.com/108406075444930411914/posts/LC9wSFXmpwh

    ΑπάντησηΔιαγραφή