6.8.08

Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700€ ΣΕ ΞΥΔΙΑ

Μου ήρθε σήμερα και το πέταξα. Με το που το είδα να ίπταται, το λάτρεψα. Ακούγεται γαμάτο!

Η αφορμή, κάτι με τα οικονομικά μου και πως δε μου φτάνουν να κάνω κάτι που δε θυμάμαι τώρα. Δόξα τοις θεοί και τω καπιταλισμώ, δε βγάζω 700. Βγάζω αρκετά παραπάνω - ποσοστιαία. Γιατί δε μένει μία?

ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΩ 700 ΕΥΡΩ ΣΕ ΞΥΔΙΑ (πώς λέμε ¨ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ!!!!" , μια τέτοια φάση).

Πολύ βάθος δεν έχει (πιστεύω, αλλά αν ρωτήσετε διαβασμένο κομμουνιστή θα σας βρει), μην ψάχνεστε, αλλά παίζει να σκάψω λίγο ανάλογα με τη διάθεσή μου όπως θα εξελιχθεί κατά τη γραφή. Σαν ατάκα πάντως γράφει (τουλάχιστον στην οικογένειά μου, και εγώ και ο bro την καταχαρήκαμε). Αν βρείτε και μια παρέα με προβληματισμένους της πλάκας πουτσας νεαρούς, θα σπάσετε τον πάγο.

Νέος, ελεύθερος, ρηχός απροβλημάτιστος, no particular dreams, no nightmares, σπίτι πατρικό (αν πανε όλα στο διάολο), επαγγελματικά ψιλοκαβατζωμένος (σε αυτό το επίπεδο τουλάχιστον), ε που να τα φάω?

Άσε που δε βγαίνει και αλλιώς.

Έχω στην καβάτζα και ένα ΓΑΜΑΤΟ (χειροκροτάτε ρε, τι σας πληρώνω?) post για την εκδρομή μου στη Βουλγαρία, αλλά επειδή δε μπορώ να κάνω copy-paste από το forum (εκεί έχει bbs κώδικα και εδώ html), ψιλοβαριέμαι.

Θα δείξει, στείλτε μου θετικά vibes λεφτά και δώρα.

A, ψάχνω Africa Twin σε τέλεια κατάσταση μέχρι 4 χιλιάρικα (αν έχει τον Πάπα και τη Mona Lisa πάνω, αλλιώς αρχίζουμε παζάρια). Αν έχετε κάτι καλό υπ'όψιν...

5 σχόλια :

  1. (κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ)

    I admire ur Self-Confidence Building Meausres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο το ποστ βρωμάει ξυδίλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. itelli, none of the four last words you typed does ring me a bell...

    Σατανιστή φίλε μου, τη βρώμα μάλλον σου την έφεραν ο Πάπας ή το Λιζάκι.
    Το ξύδι μυρίζει μια χαρά - συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι έγινε τελικά, βρήκες άφρικα τουήν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh yessss!!!

    Ευκαιρία για ένα ποστάκι... εν καιρώ.

    τώρα υποτίθεται ότι κάνω διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή