13.9.08

Η ΧαΖοΒιόλα

Καλό Σεπτέμβρη ( ώπα, τώρα ξύπνησε αυτός? 13 πήγε άνθρωπε, wake up) καλό φθινόπωρο, δημιουργική και απροβλημάτιστη σχολική χρονιά στους χιλιάδες λιλιπούτιους φίλους της στήλης μου.

Summer's almost gone που λέγανε και οι Doors, πολύ ωραίο τραγούδι by the way, αλλά κάπως νταουνιάρικο και δεν αρμόζει στη στιγμή. Ρίξτε το στο youtube όταν έχετε τις μαύρες σας, και σας εγγυόμαι ότι δε θα νιώσετε καλύτερα. Απολαυστικό sulking, or so I've heard...

Πλατιάζω όμως, εδώ και 30 χρόνια, 3 μήνες και 2 ημέρες. Ακόμη και στο βρεφικό μου κλάμα πρέπει να έβγαινα εκτός θέματος. Να θυμηθώ να ρωτήσω τη μαμά. Το θέμα μας είναι η Χαζοβιόλα μου. Όπως υποσχέθηκα και στα σχόλια στο φίλο satan, και είμαι άνθρωπος που κρατάω τις υποσχέσεις μου... μερικές φορές... κατά τύχη συνήθως, θα σας παρουσιάσω το καινούριο μου μωρό.



Σιγά τα σάλια λιγούρια! Κούκλα δεν είναι? Οι πινακίδα ΧΖΒ666 (το νούμερο είναι scrambled για λόγους προστασίας των προσωπικών μου δεδομένων) έφερε και το παρατσούκλι της - ΧαΖοΒιόλα (μου το 'πε ένα πουλάκι - φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα, αλλά αυτο είναι μια άλλη ιστορία).

Πιο πεζά τώρα, είναι μία Honda XRV750 Africa Twin, γεννημένη το 1998 στην Ιαπωνία. Μεγάλωσε στη Γερμανία και πρόσφατα, το 2006, μετακόμισε στην Ελλάδα όπου και προβλέπεται να στεριώσει. Βγάζει 62 άλογα στον τροχό για να κουβαλήσει γρήγορα, όμορφα και καυλιάρικα τα 230 κιλά της - πλήρης καυσίμων λαδιών κλπ- και τα 85 - at the moment- δικά μου, και όποιον/ότι άλλο έχει τη χαρά να καθήσει πάνω της.

Με έχει σκλαβώσει το φασαριόζικό της βρωμόστομά (εξάτμιση- bad karma collector) και δύο αστραφτερά τσαχπίνικα μάτια που ζαλίζουν όποιον τα χαζεύει.


Η αλήθεια είναι ότι μου έχει παράπονα - και δίκαια - γιατί πέρα από μια βόλτα στην Κεφαλονιά, την έχω κλεισμένη στην Αθήνα να στενάζει με την καθημερινότητά μου. Αυτό σκοπεύω να το αλλάξω γρήγορα όμως, γιατί το κορίτσι το έχει στο αίμα του να καταπίνει χιλιόμετρα.



Καλές μου βόλτες!


ΥΓ. Έχω ακόμη ένα καινούριο μωρό (οι πελαργοί μου χτυπούσαν υπερωρίες καλοκαιριάτικα) και γράφοντας παραπάνω κάπου τα μπλέκω, κάπου τα μπερδεύω, κάπου τα μασκαρεύω, αλλά και αυτό είναι μια άλλη ιστορία.



Πάντως τα μάτια της αφρικάνας έρχονται δεύτερα και καταϊδρωμένα...

7 σχόλια :

  1. καλά, θα γίνω τρελή σπασικλούμπα :)

    "Οι πινακίδα ΧΖΒ666" ??

    χεχεχε

    με γειές ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πφφφφφ.... μας πιάσανε! Ήταν "οι πινακίδες" μέχρι που κατάλαβα ότι είναι κλισέ και που δεν ταιριάζει στις μηχανές - έχουν μόνο μία. Η διόρθωση έμεινε στη μέση σπασικλάκι και δε μπορώ να το διορθώσω τώρα γιατί θα φαίνεται το σχόλιό σου άσχετο. Μας γάμησες :D

    +1000000000000 points για την πρώτη διόρθωση στην ιστορία του blog μου.

    Ευχαριστώ για τις ευχές, πάρε την με το καλό, αρκετά σε ζηλεύει ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα

    Ξέρεις κάτι που δεν ξερω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, τον Ντένο από το Transalp forum, γνωστό κατά δίκτυο και ως "πουλί φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα". Οπότε rollback και ξαναχτύπα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταρχήν καλοτάξιδο και σιδεροκέφαλο να ειναι το μωρό....οσο για την εξάτμιση κατι δαιφορετικό θα ήταν σίγουρα μη αναμενόμενο!

    quite romantic writing...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επίσης ρομαντικό είναι και το αλμπουμ που προτείνω στο τέχνασμα ονειρικών, it's still commentless( as usual), in case you missed it give it some listening moments!

    επειδη και εγω ειμαι ανθρωπος που συνηθως κραταω(!?) τις υποσχέσεις μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή