1.4.09

Cell Shock

Εδώ και 2 μέρες, το κινητό μου αποφασίζει σε άτακτα χρονικά διαστήματα, από 2,5 msec ως μιάμιση ώρα, να με γράφει στα κυψελ...ίδια του και να την πέφτει για ύπνο. Πολύ κακή συμπεριφορά εν μέσω οικονομικής κρίσης, που η ευκαιρία της ζωής μου μπορεί να χτυπήσει ανά πάσα στιγμή (το τηλεφώνημα της απόλυσής μου π.χ.)

Δεν είμαι σίγουρος αν το manual έγραφε ρητώς ότι το Nokia 6085 ΔΕΝ ξέρει κολύμπι, το νομικό μου τμήμα ασχολείται πυρετωδώς με την υπόθεση - give 'em hell, η αλήθεια είναι πάντως ότι θα μπορούσα να είμαι πιο ευαίσθητος.

Παράλληλα, ο ΟΤΕ αποφάσισε σήμερα να μου διακόψει και το σταθερό, για πολύ σοβαρό λόγο είμαι σίγουρος, πρωταπριλιάτικο αστείο π.χ. (είδατε οι Γερμανοί? μέσα στο χιούμορ, και τους είχαμε για ξενέρωτους. Μάλλον κάπου στην κατοχή δημιουργήθηκαν αυτές οι προκαταλήψεις)
Το επόμενο βήμα είναι μάλλον να μου φουσκώσουν οι αμυγδαλές και να μη μπορώ να βγάλω άχνα

Πάνω στην αγανάκτησή μου, ρώτησα στο πρώτο OTE-Shop που βρήκα τι επιδότηση έχω για καινούρια συσκευή.

- 90 ευρώ ως έχω
-570 ευρώ για να πάρω το νέο iPhone σε ένα προγραμματάκι που έβγαινε κάπου 60 γιούρια, όσα περίπου τρώω και τώρα, με περισσότερο χρόνο ομιλίας, 250 sms (αντί 60 που έχω τώρα) και 750 MB δεδομένα. Με τα 570, έπαιρνα iPhone τσάμπα παρεπιπτόντως

Οπότε είχαμε: Στην αριστερή γωνία, με κόστος 5 ευρώ, 210 λεπτά ομιλίας και 60 μήνύματα για πάγιο 45 ευρώ... (drum roll) ΑΥΤΟ:

(μη δείτε όλα τα video, εκτός και αν είστε τελείως αργόσχολοι, εγώ δεν άντεξα. Είναι απλά για μια γεύση του contrast)



Στη δεξιά γωνία, ΔΩΡΕΑΝ, με 300 λεπτά ομιλίας, 250 sms και 750MB data, με πάγιο 60 ευρώ...



και το σκέφτεσαι? φυσικά όχι, δεν έβγαλα ποτέ σπυριά στην εφηβεία μου, οπότε δε νιώθω καμία ανάγκη να μπλέξω με τις μαλακο-τρεντιές της Apple. Πήγα και πήρα το πιο φτηνό Nokia που βρήκα, το εκπληκτικό-NOT 5000, με ενσωματωμένο τίποτα, σε μέγεθος μισής πατημένης τυρόπιτας και χωρίς πρόβλεψη για εξωτερική μνήμη, 12 MB έχει, τι να τα κάνω παραπάνω?

Έβαλα και 5 ευρώ από την τσέπη μου, έβαλα τη φινλανδική πατημένη τυρόπιτα στην τσέπη και έφυγα ανακουφισμένος.

Τελικά εμείς οι μηχανικο-ITήδες δεν είμαστε τελείως απρόβλεπτα ηλίθιοι?

To νέο μου αγαπημένο κινητό είναι σιχαμένα αργό (για έναν άνθρωπο που έχει συνηθίσει να στέλνει sms με 5 χαρακτήρες το δευτερόλεπτο), απαράδεκτα μικρά πλήκτρα (για τον ίδιο άνθρωπο), ΔΕΝ παίζει τα αρχεία ήχου του 6085 (m4a) και βέβαια, όπως λένε όοοοολα τα reviews:

it is soooooo cute (εδώ ξερνάμε)

the bottom line is:

Σώζεται το 6085 μου? ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

come on Nokia people, Ελενίτσα, εσύ είσαι αυτή, μην κοιτάς αλλού. Λες να είναι η μπαταρία? Λες να θέλει ξεμάτιασμα? Μήπως έπρεπε να του λέω πιο συχνά πόσο πολλά σημαίνει για εμένα?

όπως και να χει το πράγμα, η επιλογή μου ήταν προαποφασισμένη και γενετικά προγραμματισμένη μέσα μου. Το μόνο προϊόν της apple που είχε ελπίδα να μην το ξεφορτωθώ και να μου το χάριζαν, είναι το

7 σχόλια :

  1. Παιζει κ το iLoo. Μέχρι να κάνεις αναβάθμιση κ να πάρεις το iDied, 8α σού ήταν αρκούντως χρήσιμο. Ψαξ'το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. iLoo perfectly well locally, thank you, no need for network flushing...


    yet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πουλάω(τι πουλάω...χαρίζω) ένα sony ericson w810 σε άψογη κατάσταση, ατρακάριστο, ατσαλάκωτο, με όλα του τα συνοδευτικά και κάρτα μνήμης 1Gb με τραγουδάκια διαλεγμένα ένα προς ενά με τα χεράκια μου...τιμή συζητίσιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όπως ήθελα να πω και στον παραπάνω, αλλά το πήγε μακριά,

    which part of NOKIA didn't you get? :D :D :D

    thanks for the offer though

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου και απο εμένα φίλε μου!!!να το χαιρεσαι το 5000!!!καταπληκτική επιλογή!!!!(χα,χα,χα)αν και δεν πρέπει να κρίνουμε τις επιλογές των άλλων δυστυχώς δεν μπορώ να κρατηθώ.πως σου ήρθε????λοιπόν για το 6085 κράτα το να δω αν μπορω να κάνω κάτι.θα είμαι στα πάτρια εδάφη για πάσχα,οπότε εαν ερθεις φέρ το μήπως και το αναστήσουμε ΚΑΙ αυτό.τέλος πουλάω το πολύ αντρικό ΝΟΚΙΑ 7370 εαν σε ενδιαφέρει τηλ.

    υστερογραφο α':σε εαυχαριστώ για την διακριτικότητα σου και το γεγονός πως δεν σχολιάζεις την επιλογή μου να αρραβωνιαστώ βλάχο!!!
    υστερογραφο ⴨:αγαπημένε μου βλάχε,ξερω οτι διαβάζεις το συγκεκριμένο blog.πλάκα κάνω :-)
    τιμή μου και καμάρι μου που ειμαστε μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Λένα... για το 5000 χλεύασε ελεύθερα, εγώ την εξομολογήθηκα την αμαρτία μου παραπάνω. Για το 7370, παραείναι βαρβάτο και θα πρέπει να αλλάξω τα εσώρουχά μου σε δέρμα ή γούνα εν μέσω κρίσης... μα, Γοητευτικά Παιχνιδιάρικο??? :D :D :D

    Θα προσκομίσω το 6085 με τις προσευχές μου...

    Για το βλάχο Ελενίτσα τα κρατάω για το γάμο, που θα γίνει ακόμα πιο βλάσφημο ντοπιοβλαχοσαρακατσάνικο το κουμπαριό. Ensalada Macedonia...

    Για βλάχος πάντως, καλός είναι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή