13.1.11

κάθε πρωί που κίναγα να πάω στη δουλειά...

και να που η δουλειά ξανάγινε trendy. μέχρι και ο γνωστός χλιδάνεργος αποφάσισε να μιζεριάσει για το ψωμί του, το μωρό άρχισε να τραβιέται στη σχολή... γενικά είμαστε σε κίνηση. Είναι ο δαιμόνιος ΓΑΠ που τα κατάφερε, εφαρμόζοντας το παλιό κόλπο του Καποδίστρια με την πατάτα. Εκεί που είχε ξενερώσει ο Έλληνας με τη δουλειά, την περιφρονούσε, την κακολογούσε και τη γαμοσταύριζε, την περικύκλωσε ο Τζέφρυ με τσίπηδες αφεντικούς, αναπτυξιακά πλαίσια που έχουν αποδείξει την αξία τους επί φεουδαρχίας, προσγείωση της αποζημίωσης στο επίπεδο της αποστολής στεφάνου στην κηδεία του απολυμένου (με ελαστικές απαιτήσεις από την εργοδοσία στο θέμα της κορδέλας με αποτέλεσμα να έχουμε ήδη κακόγουστα κρούσματα τύπου "ήθελες και ένσημα μαλακάκο - ο γαμιάς σου" ή "σου το λεγα, υπάρχουν και χειρότερα") και με τα πολλά ο έλληνας τσίμπησε.

το πρόβλημα που παρουσιάζεται τώρα είναι πώς στο διάολο θα πάμε στις δουλειές μας τόσοι νοματαίοι. Η ανεργία έχει πλεονεκτήματα, σκορπάει την κίνηση σε όλα τα ωράρια και, επιπλέον, διαλέγεις ρε παιδί μου. Θα πας για καφέ Σύνταγμα, Πετράλωνα, Κολωνάκι, Εξάρχεια με λίγο ποδαρόδρομο για τους πιο sportiff, κάπου που να έχει μετρό ρε παιδί μου. Σόρρυ, τα Πετράλωνα σβήστε τα, το αντάρτικο ανατινάζει τις σιδηροτροχιές σαν το Γοργοπόταμο εδώ και κανένα χρονάκι και είναι απροσπέλαστα.
Ενώ ο μαλάκας ο βιομήχανος πήγε και το έστησε στον Άγιο Στέφανο το μπουρδελάκι του. Αφού εκεί είχε βοσκοτόπια ο παππούς του ο αρβανίτης... άμα λέμε ότι δεν υπάρχει αστική τάξη με κουλτούρα στην Ελλάδα... τέλος πάντων. Αυτοί οι ακατέργαστοι έχουν ένα φετίχ να μας τραβολογάνε βαριά μέχρι τις 9-10, και είναι αποδεδειγμένο από έρευνα αμερικάνικου πανεπιστημίου ότι αυτό γίνεται για να μας πιάνουνε στον ύπνο και να μην ξεσηκωνόμαστε για τα θεόδοτα δικαιώματά μας. Άπαξ και αρχίσεις να δουλεύεις, ξυπνάει ο εγκέφαλος του γάιδαρου και κάθεσαι τραβάς το κάρο κουνώντας αφηρημένα το κεφάλι πάνω κάτω και δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς και να κάνεις φασαρίες.

μία λύση ήταν τα λεωφορεία. η δική μου θέση ήταν πάντα βέβαια ότι αν τα λεωφορεία είναι η λύση, πραγματικά δε θέλω καν να ακούσω ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά είναι και αυτή σαν την άποψή μου για τις γαρίδες. Όσο και αν έχω αναντίρρητα δίκιο, παραμένει προσωπική μου άποψη. Αφού ο Έλληνας τα ξέχασε μετά από μόλις ενάμιση μήνα που δε λειτουργούν πιο αξιόπιστα από το πουλί του Πάγκαλου, ως λαός χωρίς μνήμη, η σοσιαλιστική κυβέρνηση βρήκε ένα μόνο τρόπο να βγάλει λεφτά από αυτά και ο ΟΑΣΑ μετατάχθηκε ολόκληρος σε Οργανισμό Απαγχονισμού Συνταξιούχων και Ανέργων. Πάντα τα λεωφορεία έκαναν τον απαγχονισμό να μοιάζει λιγότερο φρικτός και οι Κινητές Μονάδες του Οργανισμού πλέον οργώνουν την Ελλάδα για να μειώσουν τα ελλείματα των ταμείων.


Υπάρχουν και άλλες προτάσεις.
Όσοι έχουν αυτοκίνητο μπορούν να απολαύσουν το προνόμιο να αυτοκτονήσουν στο δρόμο ακούγοντας το ραδιοφωνικό σταθμό της αρεσκείας τους. Οι πιο ψύχραιμοι παραγγέλνουν πίτσα με διεύθυνση το μεθεπόμενο φανάρι και πηγαίνουν χορτάτοι. Ίσως και στη δουλειά.

Πολύ τρέντυ, ίσως όσο και η δουλειά, έχει γίνει και το ποδήλατο. Οι πραγματικοί καριερίστες εκτός από τις ταχύτητες αφαιρούν και τη σέλα και φτάνουν στο γραφείο έτοιμοι για όλα. Οι προϊστάμενοι τείνουν να το εκτιμούν.

Για ακόμη πιο προχώ, έχουμε αυτήν τη λύση. Να προειδοποιήσω ότι το λινκ οδηγεί σε πορνογραφικό υλικό και πιθανότατα θα καείτε στην κόλαση, θα σας μπουν κομμάντος του Ηθών με ραπέλ από το παράθυρο και μπορεί και να παρασυρθείτε από τις τσόντες και να αρχίσετε να τον παίζετε. Στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις όσοι μένουν σε υπόγειο έχουν σαφή πλεονεκτήματα. Αν είστε ανήλικα, μην κάνετε κλικ και πηγαίνετε να χαμουρέψετε κανένα/καμία συνομήλικό σας. Εμείς δεν το κάναμε και δε μας βγήκε σε καλό.

Εγώ πάντως εξακολουθώ να μετακινούμαι έτσι



για τη μηχανή στο 1:25 λέω βρε κουτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου