29.4.11

τράβα παίξε δύο τάβλια τώρα να ρεφάρεις*

από τότε που μπήκε η Τρόικα στη χώρα, πραγματικά μας έχει πάει αίμα. "Κάτι μας είπες", θα μου πείτε. "Θα σας πω", θα σας πω.

απαριθμώ ενδεικτικά αργίες από πέρισυ τον Απρίλη

1η Μαϊου 2011: Σάββατο
15 Αυγούστου 2010: Κυριακή
Χριστούγεννα 2010: Σάββατο
2η μέρα Χ-γεννων 2010: Κυριακή
Πρωτοχρονιά 2010: Σάββατο
1η Μαϊου 2011: Κυριακή

φαντάζομαι το πιάσαμε το υποννοούμενο.
Οι πληροφορίες μου μιλάνε και για πρόταση για μεταφορά της Καθαράς Δευτέρας σε Κυριακή, ή στη χειρότερη στη Μεγάλη Δευτέρα για να ανεβάσουμε επιτέλους την πεσμένη μας ανταγωνιστικότητα και να γαμήσουμε επιτέλους τους Γερμανούς στο ίδιο τους το παιχνίδι, την κατασκευή υποβρυχίων, πολυτελών αμαξιών κλπ κλπ κλπ όπως ήταν το όνειρο του εμπνευστή της Ενωμένης Ευρώπης, του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς που ξεκίνησε να πάρει τη Βιέννη με αραμπάδες φτιαγμένους στα Τρίκαλα και γεφυροποιούς από την Ήπειρο.

Για όσους δεν παρακολουθούν τα ιστορικά κους-κους, απέτυχε.

με αυτά και με άλλα, ξύπνησε ο επαναστάτης μέσα μου και αποφάσισα να πω και εγώ "φτάνει πια". Τα άλλα ήταν η παρέα στη Βέροια που με έβγαλε μεγαλοσαββατιάτικα μεσημέρι για τσίπουρα με μεζέ καλαμαράκια και μελιτζάνες. Φάγαμε και χθες ρε παιδιά, σώνει, το πάθος για την τηγανιά είναι δυνατότερο απ 'τα λαχανικά που λένε και οι σύντροφοι.

συνέχισα τη ριζοσπαστικοποίησή μου αφήνοντας απλήρωτα τα 7-8 διόδια από την Κατερίνη ως την Αθήνα (τα πρώτα τα πλήρωσα για να μου ευχηθούν ολόψυχα και ειλικρινά καλό ταξίδι φορτίζοντάς με με θετικό κάρμα, και επειδή είχε μπάτσους) κερδίζοντας χοντρικά 1οκάτι ευρώ, μισή ώρα και υπέροχες εμπειρίες.

την κορύφωση όμως την περιμένω στην πορεία της Κυριακής όπου αποφάσισα να κατέβω (αν δε γίνω λιάτσα το Σάββατο) για τρεις βασικούς λόγους:

1) να φάω λίγο ξύλο μπας και γίνω άνθρωπος, που μου λένε διάφοροι κάθε τόσο. αν αποτύχει, τουλάχιστον θα μπορώ να τους πω να πάνε να γαμηθούνε γιατί δοκίμασα και δεν έπιασε.

2) να δείξω στο αφεντικό μου ότι δεν προσκυναω κανένα αφεντικό. προτίμησα αυτήν την Πρωτομαγιά γιατί είναι Κυριακή και δε δουλεύω και δε θα δυσαρεστήσω το αφεντικό μου. Αυτός ο κερατάς κανόνισε να μας πάει εκδρομή στην Πάρνηθα βέβαια την Κυριακή για να μη μας ανοίξουν τα μάτια οι συνδικαλιστές, αλλά δε θα του περάσει.

3) η inspirational αφίσα της ΠΟΕ-ΟΤΑ που πέτυχα δίπλα σε ένα σκυλάδικο στην Πειραιώς.
μετά έπεσα σε σκέψεις... αν είμαι ΕΓΩ αυτός που αντιστέκεται, γιατί βλέπω τη μπουνιά να έρχεται στα δικά μου μούτρα? κανονικά θα έπρεπε να βλέπω από την άλλη μεριά το χέρι μου χωμένο μέχρι τον καρπό σε μια κόλλα χαρτί.

κάπως έτσι



επειδή δε φαίνεται, και να φαινόταν σιγά μην το διαβάζατε, η μοναδική Α4 που βρήκα πρόχειρη έγραφε πάνω

ΜΑΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΕ ΜΟΥ ΤΟ
ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 11.30


Τυχαίο? μην είστε αφελείς, μάλλον συμβολικό θα έλεγα.



* ο τίτλος αναφέρεται στο τελευταίο σχόλιο του πρόσφατου (sic) post μου.
** δεν πιστεύω να πάει να γράψει κανείς κανένα σχόλιο ακόμη και να γίνουμε ρεζίλι...
το ένατο παιδιά, το ένατο

2 σχόλια :