20.1.12

Πίπα


Αυτό ήταν που έλεγαν οι Μάγια; Το Doomsday clock έφτασε στιγμιαία στις 12 και τέταρτο, αλλά με τη wikipedia κλειστή κανένας δεν το έμαθε και ο πλανήτης δεν καταστράφηκε. Είναι γεγονός πάντως ότι ο πλανήτης δεν την είχε τόσο ζόρικα από το Independence Day τουλάχιστον.

Εγώ πάντως κώλωσα... 24 ώρες χωρίς wikipedia δεν είναι αστείο. Αυτοί οι Congressmen στο Αμέρικα πρέπει να παίζουν τρελό πόκερ, φοβερή ψυχραιμία. Εγώ πάνω στο 3ωρο ήμουν έτοιμος να παραχωρήσω το νομοσχέδιο, τη Μερσεντέ μου, την Αράχωβα, το Αϊντάχο και τα πνευματικά δικαιώματα στα Πνευματικά Δικαιώματα.


το οποίο είναι και το πιο γαμάτο πνευματικό δικαίωμα να καταχωρήσεις. Μετά κάθεσαι και αρμέγεις όλους τους άλλους που αρμέγουν και δε χρειάζεται να τρέχεις να ψάχνεις και να lobbάρεις/lobbιζεις, πως τη λένε αυτή τη μαλακία στα ελληνικά;

ν α δ ι α π λ ε κ ε σ α ι

για να καταφέρεις να κατοχυρώσεις και να αρμέξεις κάτι ακόμη. (το άρμεγμα π.χ. ακόμη τσάμπα αρμέγουν οι τσοπάνηδες. σιγά μην το κατάλαβαν μόνοι τους, κάποιος θα το ανακάλυψε). Τρέχουν τα άλλα παράσιτα, βάζουν την πατέντα και εσύ τα παίρνεις από την πατέντα της πατέντας τους.

μεγάλη πατέντα

το κακό πέρασε, αλλά μου άφησε ένα μεγάλο μάθημα. Τα πάντα σε αυτή τη ζωή είναι εφήμερα, οι απολαύσεις μας εύθραυστες. ο δρόμος είναι σαφής:

να κατεβάσω τη wikipedia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου