21.3.12

moritura vos salutat

Αυτή είναι η Σία, το καινούριο μου φυτό. Πείτε γεια στη Σία τώρα όπως θα λέγατε σε παλιό συμμαθητή σας που παίρνει μετάθεση στο Λένινγκραντ το Γενάρη του '42.



Αν δε με γελάει η μνήμη μου (συμβαίνει και αυτό) είναι το τέταρτο φυτό που πέφτει στα χέρια μου. Τα δίποδα δε μετράνε. Από τα προηγούμενά μου τρία, η ορχιδέα (ονομασμένη προφητικά Κακομοίρα αν θυμάμαι καλά) χάλασε στα στοργικά μου χέρια όταν, ενώ μιλούσα στο τηλέφωνο, προσπαθώντας να σπάσω ένα νεκρό κλαρί της έσπασα τον κορμό και έμεινα με το νεκρό κλαρί στο χέρι.
Δεν ξανάνθισε.
Δεν της το συγχώρεσα ποτέ.
Παρόλα αυτά, είναι η μόνη που δεν πέθανε στα χέρια μου. Την έδωσα στην κοντή.

Τα άλλα δύο να πω την αλήθεια, δε θυμάμαι τι απέγιναν. Απλά σηκώθηκα ένα πρωί και την ώρα που θα έβαζα το καθημερινό μου mental note να τα ποτίσω κάποια στιγμή και να τους δώσω ένα high five για να πάρουν τα πάνω τους, δεν ήταν εκεί. Ευτυχώς δε διαβάζει η πρώην που εν αγνοία της παρέδωσε τόσες αθώες ρίζες σε άδοξο θάνατο.

Νιώθω κάποιες τύψεις για όλα αυτά. Όπως και για τις big bubble που έκλεψα από τον περιπτερά στο δημοτικό και για ένα χέρι που δεν άπλωσα στο καράβι στην πενταήμερη. Όμως έχω ισχυρές διαβεβαιώσεις ότι η αλόη δε θέλει τίποτα, δεν παθαίνει τίποτα, δεν κάνει τις πιο πελώριες τσιχλόφουσκες και δε βγάζει ωραίο κώλο. Οπότε της εύχομαι καλή και μακρά διαμονή και αν είναι να κάνω ποτέ tattoo εγκαυμάτων που είχα σκεφτεί πριν κάτι χρόνια, να το κάνω με τα φύλλα της.

9 σχόλια :

  1. Annyeonghaseyo sia.

    Ήταν τόσο ωραίος ο κώλος στην 5ήμερη; Ίσως να μην θυμάμαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. مساء الخير

    δε θυμάμαι αν τον είχες πετύχει. θυμάμαι ότι έκοβα βόλτες νυχτιάτικα με τον ιπτάμενο και είχαμε πετύχει κάμποσους μαζεμένους κάπου και τους είχαμε πιάσει την κουβέντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε, πάλι πρώτη μούρη στο google είσαι...έβαλα ο αγλαός moritura vos salutat να δω τι σημαίνει, και πάνω πάνω είσαι - πάλι - κουφάλα....

    σχεδόν προσκυνώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε, το σουηδικό κινηματογράφο τον θυμάσαι πιο εύκολα είναι η αλήθεια. άσε που τα αυτοσχέδια λατινικά μου παίζει να είναι ό,τι να 'ναι και να γίνομαι ρόμπα τώρα που μιλάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη μου γραψεις, Βλαντιμιρ. Μην κοιταξεις πισω. Μοναχα φυγε. Οι αδελφοι μας στο μετωπο σε χρειαζονται, Βλαντμιρ. Σε χρειαζεται και ο Πατερουλης, παιδικε μου φιλε. Θα προσεχω τις μπιγκονιες σου οσο θα λειπεις. Θα φροντιζω και τον παππου Ντιμιτρι. Μην αναρωτηθεις ποτε για μενα. Καλα θα μαι. Καλα, διαολε! φυγε τωρα (μπουχουχου). Ακους! Φυγε! ΦΥΓΕΕΕΕΕ!!!!! Μπουααααχαχαχουχουχουααααχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα την Άγια Γλάστρα βούρκωσα... άρπαξα τη standard και έτρεξα στο μπαλκόνι για το στερνό πικρό αντίο.

    έχεις σκεφτεί να το κάνεις επαγγελματικά; καλά, μοιρολογίστρα φυτών, τι έχω δημιουργήσει πάλι.

    φέρτε μου μια πατέντα να υπογράψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάλι πάνω μου το γύρισα, τι αρχίδι είμαι

    αλλά τώρα με το φυτό θα γίνω πιο ευαίσθητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχω σκεφτει να συνδιασω αυτο που εχω σπουδασει με το μοιρολόι. Μοιρολογιστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτόν τον καιρό θα έκανε τρελλό σουξέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή