29.12.12

Χ for Χαλίκι

Και εκεί που νιώθω ότι η ζωή μου πηγαίνει τόσο καλά που μου έχει καρφώσει τις άκρες του στόματος σε ένα διαρκές μακάριο χαμόγελο,
αποφασίζω παρά τις, όχι παραπάνω από 25 είναι η αλήθεια, παροτρύνσεις συγγενών και φίλων να ρίξω κάτι πάνω μου, να κάτσω κανένα δεκάλεπτο ιδρωμένος με το κοντομάνικο στο βορειοελλαδίτικο ψοφόκρυο.

Ποιος θα το φανταζόταν ότι θα την αρπάξω εν όψει του αποψινού γαμήλιου γλεντιού και της αυριανής  πολυαναμενόμενής μου επιστροφής στην Αθήνα;
(οι προαναφερθέντες 25 συγγενείς και φίλοι τουλάχιστον)

Κρατώντας βέβαια την εμπειρία σαν ένα χρήσιμο μάθημα για το μέλλον, πολύς κόσμος, εμού συμπεριλαμβανόμενου, χαρακτήρισε τη συμπεριφορά μου ως ΜΑΛΑΚΙΑ

Κατόπιν βαθιάς περισυλλογής, αποφαίνομαι ότι δεν ήταν απλά μια μαλακία,
αλλά ένα χαλικάκι στα γρανάζια της ύβρης.

Καλή χρονιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου