12.7.09

I had too much to drink last night*


Η δίαιτα του αλφάβητου ΔΕΝ πιάνει στο αλκοόλ. 
 Δοκίμασα το 'Ρ'**. Ρούμια, Ρακές, Ρούμια πάλι,άλλη μια Ρακή, και ένα Ρο για το σβήσιμο (σβήσιμο indeed). 

 Σα γνήσιο μπουρζουά, με ξύπνησε η καθαρίστρια. Βγήκα στην πόρτα με τη robe de chambre μου, το βλέμμα μου να ατενίζει πιο μακριά από το Hubble - αλλά προς τη γενικότερη κατεύθυνση του πατώματος - τους 2 πόντους που είχαν μείνει από το πούρο να μου καίνε αδιάφορα τα δάχτυλα, και τις μαρμάρινες, δωρικού ρυθμού, παντόφλες μου. 

 Άνοιξα, τίναξα ασυναίσθητα τη στάχτη, με λίγη καμένη σάρκα, στο πάτωμα, γύρισα με ταχύτητα αστερία το βλέμμα μου προς τη ζημιά. "Δεν πειράζει, έρχεται η καθαρίστρια σήμερα" της είπα με ύφος πέτρας που λιάζεται κάτω από σαύρα. Το σπίτι, και μαζί του πιθανότατα η πλάση ολόκληρη, περιστράφηκε 180 μοίρες γύρω μου και με αργά αλλά αποφασιστικά βήματα, και ένα σάλτο μορτάλε, ξαναβρέθηκα στη στοργική αγκαλιά του Μορφέα. 

Πρέπει να είχε πιει ο μαλάκας, γιατί ροχάλιζε. 

4 ώρες αργότερα, σηκώθηκα με τη φρεσκάδα και τη λάμψη της λιαστής ντομάτας, και τη διάθεση λοβοτομημένου θανατοποινίτη. Τουλάχιστον είχα και καθαρό σταύλο. 

Ο φράπές κάνει θαύματα. Δεν ταίζει πλήθη με ένα καρβέλι, ούτε επαναφέρει κομμένα μέλη, αλλά σίγουρα σε φέρνει σε θέση να μπορείς να μιλήσεις, την ίδια στιγμή που νιώθεις τα τελευταία σου μόρια νερού να εξαχνίζονται από την εγκεφαλική σου κοιλότητα προς το άσπλαχνο άπειρο. 

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να σχολιάσω την Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ τρέχουσα κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα, αλλά δε μπορώ. Είμαι κομμάτια. Τι να πεις, δε γίνονται πάντα όλα όπως τα θέλουμε. 

Έχω αφήσει και ένα ταψί με φαγητό στο φούρνο, που μετά από τόσο καιρό εκεί μέσα πλέον το βλέπω περισσότερο σαν καλό φίλο, παρά σαν το μελλοντικό μου γεύμα. 

Πάω να δω αν θέλει τίποτα. 

* ο τίτλος είναι επηρεασμένος από έναν από τους πιο γαμάτους εύστροφους τίτλους που έχω πετύχει στους 7 αιώνες μου στη μουσική, το "I had too much to dream last night" των Electric Prunes (lyrics by Annette Tucker and Nancie Mantz), ο οποίος βέβαια είναι επηρεασμένος από την έκφραση "I had too much to drink last night". Σα να λέμε πήρα Ψυρρή μέσω Ταγγέρης, ατέρμονα loops, τα πάντα όλα. 

** Είχα ξεκινήσει τις προάλλες ορθόδοξα από το 'Α', αλλά ήταν πολύ εύκολο να κλέψω υπό τον όρο ομπρέλα "αλκοόλ". Οπότε άρχισα να τραβάω γράμματα κατά βούλησιν.

2 σχόλια :