25.7.09

School's Out

 
 Δεν προλαβαίνω να γράψω πολλές μαλακίες, έχω να πακετάρω, να προγραμματίσω, να ξεχάσω τα πιο χρήσιμα πράγματα, να την πέσω κανένα μισάωρο στον καναπέ, να παρασυρθώ έξω για καμιά ρακή, να γράψω μερικά mp3 στο κινητό γιατί τα γίδια σε γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών έχουν κλείσει μια βδομάδα που εξετάζουν με εκστατική απορία την υπερκαινοφανή βλάβη του mp3 player μου (δεν ανοίγει), να παίξω κανένα μισάωρο μπασάκι για να ξεκαυλώσω και να δώσω έναν παραπάνω λόγο στους γείτονές μου να χαρούν που επιτέλους φεύγω, να περάσω τα καινούρια μαρσπιέ στη μηχανή -ναι, καλά, θα το αφήσω για το κάμπινγκ που θα έχω άφθονο χρόνο- να μαζέψω τη μπουγάδα, να ξαποστείλω τα ευπαθή από το ψυγείο, να πάρω τηλέφωνο τον τσέρτση να μου πει για Κροατία -ξέχασα ρε μαλάκα- να με επιπλήξω που δεν πήρα ακόμη το βλαμμένο μου πάροχο για doubleplay -από φθινόπωρο τώρα, του 2010- να κάνω ένα ντουζάκι, να βρίσω το Glorious Mythos που πάλι στάνταρ θα ξεχάσει να μου φέρει την εσπρεσσιέρα, να ξαναεπιπλήξω εμένα που έχω ξεμείνει από φράγκα και θα πρέπει να περιμένω τον Αύγουστο για να κλείσω αεροπορικό επιβαρύνοντάς με με κανένα πενηντάρικο, να διαλογιστώ πάνω στο μάταιο της ύπαρξης και την ανεμελιά που αυτό το μάταιο προσφέρει, να καπνίσω καμιά 30αριά τσιγάρα, να διαλέξω βιβλίο για να με κοιμίζει στην αιώρα και να αποφασίσω ποια παπούτσια να πάρω. 

(βαθιά ανάσα) 

πολύ άγχος αυτές οι διακοπές ρε φίλε... 
ας κάνω ένα τσιγάρο. 

όσοι ζηλεύουν (ξύδι), ας παρηγορηθούν στη σκέψη ότι από 10 Αυγούστου θα πήζω και πάλι εδώ μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. 

όσοι δε ζηλεύουν, είναι μάλλον από εκείνες τις ενοχλητικές υπάρξεις που κάνουν 2-3 μήνες διακοπές και παροδικά συναντιούνται με εμάς τους κοινούς θνητούς υπηρέτες των 22 ημερών αδείας για να μας τρίψουν (ενίοτε στη μούρη) το χαρωπό θερινό τους κωλοβάρεμα. Να είναι καλά. 

Καλές διακοπές - Ρεύματος. Φτιάχνουν ατμόσφαιρα. 

μέχρι να επιστρέψω, λίγη τροφή για σκέψη: (courtesy of Pap)  

last minute edit: κάτι υπέροχα καλοκαιρινό




2 σχόλια :

  1. να μην ξεχασεις το αντηλιακο σου ρε! Ο ηλιος καιει σαν πουστης!!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά να περάσεις ρε γιαννάκη....αντε και να τα πουμε και από κοντα...666...

    ΑπάντησηΔιαγραφή