26.3.10

Music Intermission

δεν έχω χρόνο για αστειάκια, πρέπει να σώσω το internet πάλι το πρωί, λίγα λόγια και σταράτα. Είναι γνωστό και στον τελευταίο προκαρυωτικό οργανισμό στην Ελλάδα ότι δύο πόλεις βγάζουν μουσική σε αυτή τη χώρα:

το Παρίσι επί χούντας, και η Θεσσαλονίκη και χωρίς χούντα (ακολουθεί από κοντά η Πάτρα με τους Ερήμην Παράσταση και τους Cyb Slavior). Απόψε είχανε liveάκι στο Κύτταρο οι 63 High και γαμόσπειραν τα παιδιά. Για ένα διάστημα ξέχασα ότι είμαι 54 χρονών, και μετά από καμιά ώρα μπονγκολοκατσικοχορομπήδημα τα τσαλακωμένα πνευμόνια μου μου το θύμησαν οδυνηρά.
Η εμπειρία μου πάντως στα screen και στη θέση 4-5 στο μπάσκετ εξακολουθούν να με κάνουν αξιόμαχη παρουσία όταν και όπου πέφτει το ξύλο, για όσους θα βιάζονταν να χλευάσουν τις παλιμπαιδίζουσες συνήθειές μου.

Αν η ska-punk φάση συγκινεί τον ευαίσθητο ψυχισμό σας, όπου τους πετύχετε δείτε τους.

Θα έβαζα και κανένα βιντεάκι από youtube (Itube? because??? που θα έλεγε και ο Βαμβακούλας) αλλά δεν έχω κάρτα ήχου αυτόν τον καιρό και έχω βουτήξει ένα IBM Thinkpad από τα εκθέματα του νέου μουσείου της Ακρόπολης για ραδιόφωνο, αλλά δεν έχει internet, οπότε βάλτε μόνοι σας.

Ζήτω το Εθνοσπορ

3 σχόλια :

  1. hehe....den nomizo pos exeis ksanakanei thetiko sxolio gia otidipote apo tin mpougatsoupoli....mallon ta traumata arxizoun na epoulonontai!

    sorry gia ta greeklish, alla sayti tin malakia pou exo variemai(kai den thelo) na valo ellinika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα έψαχνα το blog τώρα για να επαληθεύσω ή (κατά προτίμηση) όχι τον ισχυρισμό σου, αλλά είναι αργά και εγώ ταλαιπωρημένος.
    σκέψου ότι το σάββατο πήρα μπουγάτσα από του Ψυρρή...

    δεν επουλώνονται τα τραύματα τζωρτζ, απλά κάνω το κόλπο του φακίρη. άμα έχεις πολλά, δεν πονάει κανένα.

    τι μαλακία κόλλησες και δεν έχει ελληνικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hahaha....apo mpougatsopoleio tin pires tin mpougatsa?

    ntax, ligi eironeia pulao....hehehe....

    ΑπάντησηΔιαγραφή