20.4.10

Monday Night not so Special

Captain's Log - 19.04.2010 CE

Σας έλειψα, ε?
παπάρια. Ψάχνω όλη μέρα το petition online, τίποτα. Για την 665η επανάληψη του Ρετιρέ κάτι πήρε το μάτι μου, για εμένα τίποτα. Στα παπάρια μου και εμένα, θα γράψω και ό,τι βρέξει ας κατεβάσει.

Speaking of which, τι θα κατεβάσει? από τη μία το σύννεφο σκόνης της Σαχάρας, από την άλλη η ηφαιστειακή στάχτη, πολικές καμήλες θα κατεβάσει άμα βρέξει. Έριξε κάτι βεδουίνους πιγκουίνους* σήμερα αλλά κλάιν. Έχουμε χειρότερα στο κεφάλι μας.

Τι άλλο τώρα τελευταία? Ο Αγγελάκας από εκεί που 20κάτι χρόνια πριν δεν πόνταρες ούτε χρησιμοποιημένη οδοντογλυφίδα ότι θα βγάλει τη μέρα, έχει αποκτήσει την εικόνα περιθωριακού διανοούμενου, κάτι σε Gandalf της ροκιάς. Δεν είχα την τύχη ή ατυχία ή γκαΐλα να ασχοληθώ ιδιαίτερα με τις Τρύπες όταν έπρεπε, οπότε η άποψή μου είναι καθαρά ανιστόρητη, αλλά όταν έλεγε το λέσι σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ, εμένα με έπεισε. Και δεν το έχουν πολλοί.

Σήμερις το πρωί άκουγα και το Τζούμα, ως συνηθίζω εσχάτως, να ρίχνει ένα τρομερό κράξιμο σε παράσταση που παρακολούθησα τελευταία και, άσχετα με το αν συμφωνώ ή όχι με τις απόψεις του -gentlemen place your bets please- έριξα τρελλό γέλιο. Χαίρομαι πολύ που οι bon-viveurs και οι ζα-bon viveurs της αθηναϊκής κοινωνίας συχνάζουμε πλέον στα ίδια μέρη. Τα έλεγε ο Τζιμάκος αυτά... να παρακαλέσω εδώ τα μιλιούνια των αναγνωστών μου να με πληροφορήσουν που κάνει εκπομπή αυτόν τον καιρό γιατί και η javascript θέλει τον παλαβό της.

Αυτά τα ολίγα για απόψε γιατί μπήκε και ο Φοίβος στον αγγελιοφόρο του σατανά και θέλω να τα πούμε. Και γιατί δε μου γράφετε και στράβωσα. :P fu wtf aybabtu και jftr. θα έλεγα και rofl αλλά θα ήταν υπερβολή.

* ναι, το ξέρω ότι οι πιγκουίνοι εμφανίζονται μόνο στους Αντίποδες, ευχαριστώ τους επίδοξους φωστήρες, αλλά δεν είμαι αρκτικός βιολόγος για να αναφέρω κάτι αντίστοιχο και αρκτικό.
Ούτε εσείς, και αν κατέβαζα κάτι από τη wikipedia θα μας ταλαιπωρούσα όλους τσάμπα (που πέθανε).

** Πούλε, γάμησέ τους όλους και όλα ρε. γτχκτπμγ

1 σχόλιο :

  1. ** In case of doubt, fuck!!!
    ολα μεσα ρε!!! Τι αλλο μας μενει να κανουμε?

    Προσεχως ...καλυτερα γτπμμγ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή