9.4.10

Αυτοκτονήστε ελεύθερα...




δεν ακούω πιστολιές...

θα διαλέξατε όπως και εγώ αργή φλεβοτομή με χορδές μπάσσου. Θαρραλέα επιλογή και σας συγχαίρω.

δεν έχουμε μόνο εμείς τέτοια χάλια βέβαια, οι καταλανοί συμπάσχοντες έπρεπε να τα βγάλουν πέρα με αυτό:



μήπως είμαστε όντως pigs τελικά?

τρομερή πάσα για τον Αισώπειο μύθο του γουρουνιού και της κότας. Πέρα από Ρώσους κλασσικούς, Μπλεκ, Γκουρτζίεφ και Καστοριάδη που διαβάζω από τα μικράτα μου, τελευταία το έριξα και στην προγραμματιστική λογοτεχνία που έχει μείνει στην αφάνεια ως τώρα, σίγουρα όσον αφορά τα Νόμπελ, αλλά έχει να δώσει πολλά στο μέλλον που θα κυριαρχούμε στον πλανήτη όπως οι δεινόσαυροι πριν κλάσει φωτιά και θειάφι το
σύμπαν.

που λέτε, η κότα βρίσκει το γουρούνι στο σινεμά που έχουν πάει να δούνε ένα καινούριο ιρανικό και στο διάλλειμα, over tortillas, η κότα προτείνει στο γουρούνι να ανοίξουνε μπίζνα. Συγκεκριμένα μπρεκφαστάδικο, opos sto Ameriki, σε μαγαζί γωνία, ίσως στο ισόγειο της Εθνικής στην Πανεπιστημίου τώρα που θα βαρέσει πιστόλα. Και τι μου λες για κρίση και μαλακίες, σιγά μη μείνει νηστικός ο Έλληνας. Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρα και άλλα τέτοια πιασάρικα μαρκετίστικα.

"και τι θα σερβίρουμε?" αναρωτιέται το γουρούνι.

"American style λέμε ρε, αυγά με μπέικον" απαντά η κότα.

"σόρρυ αλλά δεν ψήνομαι (pun intended)" απαντάει το γουρούνι. "Εσύ απλά εμπλέκεσαι στην μπίζνα, ενώ εγώ δεσμεύομαι".

όποιος δεν το κατάλαβε, ας στείλει mail να του πουλήσω το βιβλίο μου "The Obvious for dummies".
Η αναλογία που επιχειρώ με τη γουρουναρία της Ευρώπης είναι προφανής, δεν ισχυρίζομαι ότι είναι και απόλυτη γιατί έχω να βγω και για καμιά βότκα και δε θα το εξαντλήσω το θέμα.

Ο Όργουελ είχε άλλη οπτική για το θέμα βέβαια, αλλά πέθανε. Θα ομολογήσω ότι δεν έχω διαβάσει τη Φάρμα των Ζώων -- ουουουουου!!!! -- αλλά όταν έπεσε στα χέρια μου μάλλον είχα πρωτοανακαλύψει τον αυνανισμό και ήμουν απασχολημένος δεν ήθελα να κολλήσω τις σελίδες.

παρ 'ολα αυτά, και επειδή είμαι περήφανος ως γουρούνι,
σας την είχα φυλαγμένη κότες Γερμαναράδες





Εδώ αυτός ΔΕΝ έβγαλε νούμερο 1 single


υγ. ποιος δεν πρόσεξε τη μαγεία με τις ημερομηνίες του τιμωρού της ακρίβειας? έλα να βλέπω χεράκια...

2 σχόλια :

  1. Δεν έχεις πιάσει τον παλμό της εποχής (μήπως να αγόραζες μια τηλεόραση;)...

    Η παντελής απουσία σχολίων, πλην του παρόντος που είναι πληροφορικού χαρακτήρα, αποδεικνύουν:

    α) ότι κανένας δεν κατάλαβε την αλληγορία σου
    β) ότι το βιβλίο σου, σαν τα γουρούνια (PIGS), θα βουλιάξει στην αποτυχία
    γ) ότι ανακάλυψες τον αυνανισμό πιο νωρίς και από τον Φραπέ αλλά αλλιώς μας τα 'λεγες
    δ) Οτι ο Ντέιβιντ, σαν τους Γερμανούς, κάπου θα στραβοπατήσει αλλά στο τέλος θα τα πιάσει τα λεφτά του.. (εν αντιθέσει με το γουρούνι που κότεψε (pun nitendo) να ανοίξει μπίζνα)

    Αν δεν κατάλαβες κάτι την πάτησες, δεν έχω γράψει βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον έψαξα, αλλά δε βρήκα παλμό. Μάλλον τη γαμήσαμε την εποχή και ψόφησε.

    α) η παντελεήμων (τις οικειότητες τύπου Παντελής να τις κρατήσεις για τους γνωστούς σου) έλλειψη σχολίων οφείλεται πιθανότατα στο σοκ και κόμπλεξ που προκάλεσε το απύθμενο της ανάλυσης στους πολυπληθείς αναγνώστες μου.

    β) το βιβλίο μου δε θα βουλιάξει, θα εμβαπτιστεί στην αποτυχία.

    γ) η φάρμα των ζώων δεν είναι τα πλαστικά γουρουνάκια που σου κρέμαγαν στην κούνια, είναι βιβλίο.

    δ) ο Ντέιβιντ, σαν τους Γερμανούς, κάποτε θα δικαστεί για απεχθή εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας

    not to worry, τα κατάλαβα όλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή