25.7.10

Summer in the city

βάλτε το κομμάτι να παίζει και συνεχίστε το διάβασμα, το έχω βάλει για soundtrack



εδώ και καμιά βδομάδα νιώθω λίγο σαν το Ξένο του Καμύ πριν πυροβολήσει τον Άραβα. Έχει λιώσει λίγο ο κόσμος γύρω μου, και δεν το λέω με την καλή έννοια (ναι, το έχω πει και με την καλή έννοια).
Το οποίο παρεπιπτόντως μου θυμίζει το βενζινάδικο που ήταν κολλητά στο μπαλκόνι του υπερυψωμένου ισογείου που μεγάλωσα. Η ίδια ρευστή όψη της ατμόσφαιρας και το ίδιο πονοκεφάλιασμα από τις αναθυμιάσεις της βενζίνης. Άμα έχει βιώματα ο άνθρωπος...

Μαζί με εμένα έχει λιώσει και το μωρό μου και εδώ και 2-3 μέρες κάνει λευκή απεργία. Τι στο διάολο, αν δεν αντέχει και η Africa τις ζέστες, τι πρέπει να πάρω? Αντιλόπη? Είμαστε για να την κάνουμε για διακοπές κοινώς, ω ναι, το παραδέχομαι πλέον και εγώ.

Πάμε παραπέρα γιατί άρχισα να ιδρώνω.

Ποιος εδώ μέσα ξέρει την προσφώνηση "λέχο" as in "ώ ρε λέχο!!!" Λογικά οι βορειοελλαδίτες της υπόθεσης, και όσοι έχουν διευρυμένους ορίζοντες και κοσμοπολίτικο background. Ποιος ξέρει από που προέρχεται όμως? σηκώστε το χεράκι! τώρα και το άλλο! τέλεια! είστε το πρότυπο του Γάλλου φαντάρου.

τελείως άσχετο, αλλά γαμάτο. Λοιπόν, ανακάλυψα σε μία τυπική βραδιά βαθιάς μελέτης στο σύνολο της συσσσωρευμένης ανθρώπινης γνώσης, ότι Λεχιστάν ήταν το όνομα της Πολωνίας στα τούρκικα, και Λεχος ο Πολωνός για τους Βυζαντινούς (από εκεί θα το πήραν και οι Τούρκοι, σιγά μην είχαν δει Πολωνό στη Μογγολία. Τώρα τελευταία σκάνε κάτι παλαβοί μηχανόβιοι αλλά έχω παρεκτραπεί τελείως και το κόβω).

Πάλι σας άνοιξα τα κεφάλια, και δεν σας τα χτύπησα καν στον τοίχο. You 're welcome, don't mention it.

Πάμε και μια βολτίτσα για το αντίο... Μέχρι να τελειώσει το προηγούμενο κομμάτι όμως (όπως το χρονομέτρησα δεν πρέπει να είναι ούτε στη μέση ακόμη, εκτός και αν με διαβάζεις πολύ προσεκτικά και στοχάζεσαι φίλε αναγνώστη, στην οποία περίπτωση σε πληροφορώ ότι είσαι μεγάλος χασομέρης), διάβασε για την τοπική σπεσιαλιτέ θρησκεία του Παλάου.
Βαρεθήκατε και το παρατήσατε, ε? Να επισημάνω ότι οι Παλαουίτες (κατά το χαλαρουίτες) είναι όλοι κι όλοι γύρω στις 20 χιλιάδες, οπότε το 8,8% των Mοντεκνγκέηδων είναι βία 1800 άτομα. Λέτε να είναι αυτοί οι εκλεκτοί? Να επισημάνω επίσης ότι όλο το νησί είναι πολύ πολεμοχαρείς καθώς το Palau είναι μονίμως σε όποια Συμμαχία των Προθύμων (Προστασία του Πολίτη μου θυμίζει αισθητικά αυτό. ιαααχχχχ) στήνουν οι Αμερικάνοι για να ξεφορτωθούν τα πυρομαχικά που λήγουν. Το Παλάου συνήθως στέλνει μια ντουζίνα σανδάλια εκστρατείας και ένα δύο κηπουρούς.



ώρα για τη βολτίτσα μας, στο δροσερό....

El Paso, Texas

νιώσατε μια ψύχρα? El Paso, ο τόπος που η ζέστη είναι τόση, ώστε τα αμάξια μεγαλώνουν από διαστολή.

Ακολουθήστε το link, προσέξτε το αμάξι στη μέση της διασταύρωσης και κάντε ένα βήμα μπροστά για να δείτε πως έγινε μέχρι να το φτάσει ο ρουφιάνος της google.

Αυτά δε γίνονται ούτε στη Λάρισα...

2 σχόλια :