1.10.11

δε γουέι

καλό Οκτώβρη, κάνει γαμώ τις μέρες παρά τα, ή ίσως χάρη και στα, σύννεφα, οπότε βάζω καλοκαιρινή μουσικούλα, αφιερωμένη εξαιρετικά και στα παιδιά στο St. Andrews που έχουν καλοκαίρι (ξεκαρδιστείτε ελεύθερα)




όχι, δεν κάνω διαφήμιση στο φεστιβάλ του συνασπισμού, γιατί δεν τα βρήκαμε στα λεφτά. Αυτοί ήθελαν να με πληρώσουν σε δραχμές, εγώ επέμεινα ότι δέχομαι μόνο σοβιετικά ρούβλια, ήρθαμε στα λόγια, πέσανε κάτι "ου οπορτούνες", κάτι παναγίες, κάτι για άπλυτους και αξύριστους εκατέρωθεν, τελικά επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι και είπαμε να τα ξαναπούμε στους δρόμους. Από την άλλη, οφείλω να παραδεχτώ ότι από εκεί το άκουσα το γκρουπ. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι για κάτι τέτοια την έχουμε την αριστερά τελικά, για να ακούμε και τίποτα καινούριο. Αλλιώς θα σας έβαζα Βίσση και Οικονομόπουλο. Τέλος πάντων, αν πάει κάποιος στο φεστιβάλ, να μου πει αν είχε καλό ήχο και ωραία γκομενάκια.

Θα κάνω διαφήμιση πάντως, για τη Forthnet όμως που τα βρήκαμε τελικά. Χθες έληξε η προθεσμία για την έμπρακτη επίδειξη της κοινωνικής αλληλεγγύης μας και, όσο και αν ντρέπομαι για τον παρτακισμό και την κοινωνική αναλγησία μου, τους είπα να πάνε να γαμηθούνε παραπέρα γιατί μου κρύβουν τη θέα. Δεν πέρασαν 4-5 ώρες που έκλεισαν οι εφορίες, και όλως τυχαίως μου κόπηκε το internet. Μαλάκας δεν είμαι, και το έπιασα το υποννοούμενο, αλλά είπα να παίξω το παιχνίδι τους να δω που το πάνε. Και πήρα την τεχνική υποστήριξη.

Υπάρχει μια γραμμή που χωρίζει τη χαρά από τη λύπη, το θρίαμβο από την ταπείνωση, την αποτυχία από την καταξίωση, τα πάντα από το τίποτα, μια λευκή γραμμή...

και εκεί αρχίζω να κωλώνω. Οκ, είπανε για αποποινικοποίηση, αλλά κόκες από το τηλέφωνο; Θα είναι και φορολογημένη 97%, α, δε θέλω, δε βγαίνω, χίλιες φορές ρακή χύμα.

...χαραγμένη στο χορτάρι

και παίρνω βαθειά ανάσα. Οκ, είμαστε ακόμη στα γνωστά αναισθητικά για μουλάρια.

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για το προνόμιο που σας προσφέρει η Nova με τη Forthnet

από όλη την κρίση και τις μαλακίες, αυτό είναι που δεν αντέχω. Μας περιμένει ένα μέλλον σκοτεινό, μίζερο, χωρίς προνομιακές προσφορές, χωρίς φανταστικά πακέτα, όπου οι εταιρίες δε θα μας βλέπουν σα μικρούς θεούληδες που αγγίξανε μια στιγμή τη γη για να βγάλουν πιστωτική και να την κωλοχρεώσουν σα να μην υπάρχει αύριο. Σε αυτό το τελευταίο φαίνεται ότι είχαμε κάποιο δίκιο βέβαια. Με τα πολλά, μου είπαν να πάω να παραλάβω καινούριο router γιατί το παρόν κάηκε από τα πολλά κωδικοποιημένα γαμοσταυρίδια που διαβάζω κάθε μέρα. Προφανώς ήθελαν να τσεκάρουν τα μούτρα μου και να πάρουν γεννετικό υλικό από το router που θα τους επέστρεφα. Το έτριψα λίγο στα κακάκια από σκύλο που βρίσκω αξιόπιστα κάθε μέρα στο πεζοδρόμιό μου για να τους μπερδέψω.

Οι υπάλληλοι στο κατάστημα ήταν πολύ εξυπηρετικοί, δεν υπέγραψα ούτε χαρτί για το καινούριο router μου, πράγμα που επιβεβαίωσε τις υποψίες μου. Το γνωστό παιχνίδι, καλός μπάτσος-κακός μπάτσος. Αν και τον καλό μπάτσο έχω καιρό να τον δω είναι η αλήθεια... ίσως μόνο τον παρακάτω


ο υπόλοιπος κόσμος στο κατάστημα ήταν σαφώς λιγότερο cool από εμένα, θα είναι που δεν είχαν vodka juniors στα ακουστικά. Οι περισσότεροι ήθελαν να διακόψουν συνδέσεις, και όλο ένα απλήρωτο υπόλοιπο προέκυπτε, κάτι διακοσάρια από εδώ, κάτι εκατοπενηντάρια από εκεί, με τον επίδοξο λιποτάκτη να κοιτάζει το ταβάνι σα να ψάνχει τον υποβολέα. Βλέπω κοντά την επιστροφή στις ωραίες εποχές των ελληνικών ταινιών που τηλέφωνο είχε ο περιπτεράς και βόλευε όλη τη γειτονιά. Τώρα θα έχει και wireless.

[ [ [ [ ψυχεδελική παρεμβολή από παράλληλο σύμπαν ] ] ] ]

κορίτσια, πλύντε τις μπούρκες σας. ή απλά αγνοήστε το σα να μην υπήρξε, που δεν πολυ-υπήρξε μάλλον.


Να ολοκληρώσω με ένα σχόλιο σχετικά με την έκτακτη εισφορά. Βρε κουτά, αφού όλοι πήγατε και τα πληρώσατε στο τέλος, τι φωνάζετε; Τάχα δεν έχουμε, τάχα δεν πάει άλλο, χαζομάρες για μικρά παιδιά. Και τα βρήκατε, και στην ουρά στηθήκατε, και λάθος χαρτί σας έστειλαν και καταλήξατε να πληρώνετε ό,τι κατέβηκε στο κεφάλι του εφοριακού (την κάβα του στο PokerStars μάλλον) με την έγκυρη διαβεβαίωση ότι "θα τα βρούμε μετά" - στάνταρ. Τώρα θα μου πεις, κανονικά θα πλήρωνες ό,τι καύλωσε του Βενιζέλου, τώρα πληρώνετε ό,τι καύλωσε του υπάλληλου. Σιγά τη διαφορά. Πρέπει να χωνέψουμε ότι η κυβέρνηση δουλεύει με λογική IMF. Δεν πα να φωνάζεις, αν τον τρως σημαίνει ότι το γουστάρεις. Και θα συμφωνήσουν και τα δικαστήρια

δε Στρος Καν γουέι

2 σχόλια :