29.6.09

Sunshine Reggae

Καλοκαίρι, καιρός για ρακή και ρέγγα. Καλά, την ρακή την έχω πιάσει από νωρίς, από τα περσινά πρωτοβρόχια πάνω-κάτω, με τη ρέγγα δεν είχα πολυασχοληθεί καλοκαιριάτικα.
Αφού μου ήρθε στην πόρτα όμως, είπα να δείξω και εγώ λίγο φιλότιμο και να πάω να ακουμπήσω το 25άρι (γιατί έλεγε 20 στις αφίσες?) αντί να κάτσω να το ακούσω από το μπαλκόνι μου.

Καλά ήτανε, κόσμο πάρα πολύ ώστε να σου σπάει τα νεύρα δεν είχε, αλλά κάτι μου βρώμισε στην όλη φάση. Να διευκρινίσω ότι πήγα τελείως στα γκαβά, οπότε μπορεί και απλά να είμαι γίδι και λέω μαλακίες, αλλά:

ένα γκρουπ πέτυχα. Απλά άλλαζε ο τραγουδιστής. Δεν πήγα και από την αρχή, αλλά:

πετυχαίνω ένα γκρουπάκι συμπαθητικό. Αν είπαν όνομα, ντεν κατάλαβε... δεν είναι και της Οξφόρδης τα αγγλικά τους, τα δικά μου πάλι είναι της Βαρβάρας, δηλαδή οριακά καλύτερα (από της Οξφόρδης).

Μετά σκάει ένα τύπος και αρχίζει να τραγουδάει. Με το ίδιο γκρουπάκι. Πιο συμπαθητικοί με αυτόν.

Μετά την κάνουν και βγαίνει ένας χοντρός σόλο καραόκε - σας γαμάω όλους, είμαι μια ορχήστρα μόνος μου - ο οποίος πέρα που κατάντησε λίγο βαρετός μετά από το πρώτο τέταρτο, είχε και ισχυρές βουκολικές καταβολές που εξέφραζε συνεχώς ενωπιόν μας με βασικό clue της παρουσίας του ένα "μπρρρρρ" που πέταγε 7 φορές το δίλεπτο. Μπρρρρρεεεε ουστ!

Σε κάποια φάση μας ξεκούρασε και την έκανε, για να ξαναβγει το γνωστό πλέον resident γκρουπάκι με κανέναν - δυο τραγουδιστές ακόμη και να συνεχίσουν την κατά τα άλλα ευχάριστη φάση.

Γιατί τώρα εγώ πιστεύω ότι έπαιξε τρελή μίζα και ρεμούλα από πίσω? Κάποιος εκεί στο δήμο πήρε φράγκα για να φέρει 6-7 γκρουπ, έφερε ένα, και τα ρέστα παγωτό στη Μαρτινίκα τον Αύγουστο. Λέω εγώ τώρα, αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο, ας με ενημερώσει και εμένα γιατί δε μου αρέσει να σκανδαλίζομαι

PS. Για όποιον δεν κατάλαβε (δύσκολο), η φάση είναι:

1. "Τζα"
2. "Ράσταφαράι"
3. "Σελάσιάι"

πώς?

1. "Τζα"
2. "Ράσταφαράι"
3. "Σελάσιάι"

ε?

ξανά!

till kingdom come... Ούτε το "γιαχαμπίμπι" έτσι.

2 σχόλια :