11.6.09

Θέλω τη μαμά μου ...or... Screw You Guys, I'm Going Home

συνέχεια από εδώ

οκ, και ο τελευταίος μπαμπουίνος που με βλέπει/διαβάζει/μιλάει έχει πάρει χαμπάρι ότι δεν είμαι και στις καλύτερές μου τελευταία. για να μην κατηγορηθώ για υποχονδρίαση ή υπερβολή, ας μιλήσουν τα γεγονότα:

Δευτέρα: χάνω το κινητό μου - και δυο φακούς- σε πολυσύχναστο χωματόδρομο στου διαόλου, ολοκληρώνοντας την απόδραση του τριημέρου

Τρίτη: σχεδόν ρεπό. σπασμένο ποτηράκι και σπασμένα νεύρα.

Τετάρτη: χάνω ένα γάντι μηχανής - καλοκαιρινό - και γυρίζω πλέον με τα χειμωνιάτικα προς τέρψιν και απόλαυση κάθε πικραμένου

Πέμπτη: Οκ, enough is enough, τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε, φτάνει και η μούτζα, καιρός να πάμε παρακάτω.
Αυτά ακριβώς σκεφτόμουν όταν με συγχρονισμό ταινίας του Jet Li τα γυαλιά μου βρέθηκαν στο δρόμο τη στιγμή ακριβώς που πατούσα γερά για να κατέβω από τη μηχανή.

Οκ, τέρμα η πλάκα, ποιον πρέπει να γαμήσω για να ξεκολλήσουμε από τον κουραδόβαλτο? Είμαι και large ο πούστης, το ξεμάτιασμα έπρεπε να το παραγγείλω για την πάρτη μου...

5 σχόλια :

  1. Με τόση παγκοσμιοποίηση που έπεσε (κ πέφτει ακόμα), ξέχνα τα ξεματιάσματα... Βρες κάνα software.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πλλλλακα με καννννεις? αφου ξερεις ποιον πρεπει να γαμησεις ρε! ησουν και καλεσμενος του προχθες.... χαρ χαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΧΙ ΑΛΛΟ SOFTWARE, τι κάνετε μωρέ???

    Πούλε, δεν το κάνω, φοβάμαι ότι θα χαλάσει η φιλία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Ή μπορεί να μπει σε ένα νέο, ακόμα πιο ουσιαστικό, επίπεδο. Εγώ δεν θέλω να μάθω πάντως, και επιμένω ότι δεν είχα καμία ανάμιξη με το ατυχές ντόμινο γκαντεμιάς που σε βαράει, όλα αυτά είναι καθαρά τιμωρία από τον θεό που δεν σεβάστηκες την αργία της αντιβίωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για 3 ώρες γαμήθηκε λες το σύμπαν? ε, κοίτα 2-3 post παρακάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή