16.12.09

Σε είδα...****

  • στο ΑΤΜ της Κύπρου στη Συγγρού. Ήσουν τετραψήφιο, με υποδιαστολή στη μέση, και ο μήνας είχε 15. Δε θέλω να σε ξαναδώ μέχρι την 1η.


  • στην Τραφάλγκαρ. Ήσουν αποκαμωμένος από το ξύσιμο στη δουλειά και εγώ ερχόμουν από δέσιμο. Να μη γίνει συνήθεια...


  • μετά από καιρό. Δεν έχεις αλλάξει καθόλου. Δε θέλω να σε ξαναδώ.
    ΥΓ. πέταξα και το τηλεκοντρόλ σου.


  • stealth και μαλακίες


  • στο Χαραλά να χαζεύεις παπούτσια. Σε πλησίασα αποφασιστικά και σε ρώτησα
    - Γεια σου. Θυμάσαι ποιος είμαι?
    με κοίταξες περίεργα, μετά μάλλον παιχνιδιάρικα...
    - ποιος?
    - ΑΥΤΟΣ! 1 - 0!!! ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


  • ...πρέπει να το φορέσεις στο δάχτυλο για να δουλέψει βλάκα.
    - Γκάνταλφ


  • ... και έτσι. Φτου-φτου ένας Φρόντο!
    - Νάζγκουλ


  • τρεις φορές από πάνω μέχρι κάτω. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σκατά μου σκας segmentation fault


  • dancing
    dancing on air
    you were lost in the starlight
    noone but me really cared


  • να βάζεις το δώρο μου στην κάλτσα. μεγάλωσα πια, και μου το είπαν και στη δουλειά. Το ξέρω ότι μπαμπάς δεν υπάρχει άγιε μου Βασίλη
    - Όλιβερ Τουίστ



**** ναι, ναι, ναι. Είναι μπανάλ, είναι φτηνό, το έχει πιάσει και η κουτσή Μαρία (στα πάνω άκρα είναι αρτιμελής), αλλά η Μούσα μου έχει φύγει με άδεια (ελπίζω να γυρίσει με γεμάτα) και το αφεντικό φωνάζει ότι αν συνεχίσω να ποστάρω τόσο αραιά, δεν έχω καμία δουλειά να έρχομαι εδώ και καλύτερα να κάθομαι σπίτι μου να ξύνει κανένας άλλος στο net της εταιρίας.

Στο φινάλε, τσάμπα είναι, μη διαμαρτύρεσαι.


...και μη λες ότι δε διαμαρτύρεσαι. Σε είδα!

7 σχόλια :

  1. όντως, και ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω φίλε! Αυτό που έχεις κάνει με την παραπομπή στο ίδιο το ποστ στο τέλος του ποστ είναι σατανικό! Έχω κολλήσει ένα δίωρο τώρα και δεν μπορώ να ξεφύγω.

    Πώς το κλείνω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι μου λες τώρα, έχω κολλήσει από χθες το πρωί. Μάλλον πρέπει να περιμένεις το επόμενο post. Έρχονται και γιορτές... σε βλέπω να σε βρίσκει on-line το -2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για καμιά μπύρα θα πάμε ρε ρεμάλι της κοινωνίας? Θα φέρω και τον πολύφημο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή