12.5.11

not funny anymore


θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες Ινδούς. Δεύτερο λάστιχο που μου τρυπάει μέσα στη βδομάδα, τρίτο σε ένα μήνα, πέμπτο όλη τη σεζόν, από το Φθινόπωρο. Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:

1) κάποιος θέλει το κακό μου.

στην οποία περίπτωση είμαι πλέον καλυμμένος, αφού το ανέλαβε ο


σε συνεργασία με τον Πητ Παπαδάκο,. Σε συνδυασμό καλού μάγου-κακού μάγου, υποσχέθηκαν να σακατέψουν στην καρπαζιά την πνευματική υπόσταση του οχτρού μου. Πληρωμή άμα τη παράδοση του μπλαβιασμένου τομαριού της εν λόγω πνευματικής υπόστασης.

β) βρέχει καρφιά στη στράτα μου

σε αυτήν την περίπτωση, η μόνη λύση είναι να προσαρτήσω ένα μαγνητικό ανιχνευτή στην Africa. Μιλάω ήδη με το Σίσεκ στο πάρκο στη δουλειά για την προμήθεια ενός πολωνικού ανιχνευτή ναρκών και με το συνεργειά μου για την εγκατάσταση. Αν δεν κάτσει, θα πρέπει να πάρω κάτι της Touratech που θα κάνει 99 φορές παραπάνω γιατί μπαίνει και σε BMW.

πάντως το παιδί στο βουλκανιζατέρ με έχει ανακυρήξει ήδη σε πελάτη της χρονιάς και θα με τιμήσει στα εγκαίνια κοτετσιού που φτιάχτηκε μόνο με τα καρφιά που έχει βγάλει από τα λάστιχά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου